رویداد استانی مهر تحول در کرمان کلید خورد

کرمان- رویداد مهر تحول با هدف راه اندازی مدارس در مسیر تحول با حضور ۱۳۲ نفر مدیر مدرسه و کودکستان در کرمان آغاز شد. به گزارش نذیر کرمان، صبح پنجشنبه با حضور رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک و مشاور وزیر در اجرایی سازی سند تحول بنیادین و نیز ۱۳۲ مدیر مدرسه و کودکستان […]

کرمان- رویداد مهر تحول با هدف راه اندازی مدارس در مسیر تحول با حضور ۱۳۲ نفر مدیر مدرسه و کودکستان در کرمان آغاز شد.

به گزارش نذیر کرمان، صبح پنجشنبه با حضور رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک و مشاور وزیر در اجرایی سازی سند تحول بنیادین و نیز ۱۳۲ مدیر مدرسه و کودکستان در کرمان، رویداد مهر تحول با هدف راه اندازی مدارس در مسیر تحول آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید همه به فکر ایجاد تحول و تغییر در نظام تعلیم و تربیت باشیم و این تغییر محقق نمی‌شود مگر با اجرایی سازی سند تحول بنیادین که پیاده سازی آن در مدارس آغاز شده است.

رضا رضایی افزود: معلمان ما بایستی به این باور برسند که در کلاس‌های درس خود با توجه به توان و استعداد دانش آموزان می‌توانند خلاقیت داشته باشند و تحول ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی در آموزش و پرورش استان برای پیاده سازی سند تحول بنیادین انجام شده و برنامه‌های مختلفی نیز در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با همکاری همه همکاران و تعامل دستگاه‌های فرهنگی شاهد تحقق منویات مقام معظم رهبری در این خصوص باشیم.

رویداد استانی مهر تحول با حضور مدیران مدارس در مسیر تحول با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش در اجرایی سازی سند تحول بنیادین، رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و…در کانون اندیشه اسلامی کرمان آغاز شد.

کد خبر ۵۹۲۸۴۵۰




رویداد استانی مهر تحول در کرمان کلید خورد

منبع: مــهر
? رویداد استانی مهر تحول در کرمان کلید خورد