رویدادی که در قالب هنر مظلومیت شهدای ۱۳ دی‌ماه را روایت می‌کند

دبیر رویداد بین‌المللی عمود ۱۳ گفت: این رویداد را طراحی کردیم تا در قالب هنر، حادثه تروریستی روایت و مظلومیت این شهدا به نمایش گذاشته شود. محمود بابایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در خصوص برگزاری رویداد بین‌المللی عمود ۱۳ گفت: این رویداد، یک رویداد بین‌المللی است چرا که برخی […]

دبیر رویداد بین‌المللی عمود ۱۳ گفت: این رویداد را طراحی کردیم تا در قالب هنر، حادثه تروریستی روایت و مظلومیت این شهدا به نمایش گذاشته شود.

محمود بابایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در خصوص برگزاری رویداد بین‌المللی عمود ۱۳ گفت: این رویداد، یک رویداد بین‌المللی است چرا که برخی از آثار دریافتی از دانشجویان بین‌الملل به زبان‌های عربی و دیگر زبان‌ها است.

دبیر رویداد بین‌المللی عمود ۱۳ ادامه داد: با توجه به اینکه ۲۲ بهمن‌ماه چهلم شهدا عملیات تروریستی کرمان است، این رویداد را طراحی کردیم تا در قالب هنر، حادثه تروریستی روایت و مظلومیت این شهدا به نمایش گذاشته شود.
وی بیان کرد: عنوان این رویداد را عمود ۱۳ انتخاب کردیم، چرا که انفجار اول در مقابل عمود ۱۳ و مسجد فروزی، مسیر پیاده‌روی زائران به سمت زیارت مزار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی اتفاق افتاد.
بابایی اظهار کرد: تاریخ ارسال آثار تا تاریخ ۱۴ بهمن‌ماه است و این رویداددر چهار قالب خاص هنر شامل شعر، داستانک، پادکست و عکس‌نوشت برگزار می‌شود که تاکنون ۱۴۱ نفر شرکت‌کننده به دبیرخانه این رویداد آثار خود را ارسال کرده‌اند.
دبیر رویداد بین‌المللی عمود ۱۳ ابراز کرد: تاکنون ۳۱ نفر در بخش داستانک، ۳۴ نفر در بخش شعر، ۱۷ نفر در بخش پادکست و ۵۶ نفر در بخش عکس‌نوشت مشارکت داشته‌اند.
وی افزود: آثار متعددی از دانشگاه‌های مختلفی همچون دانشگاه آزاد، فرهنگیان، دانشگاه‌های دولتی، شاهد، محقق اردبیلی، الزهرا، از استان‌های ایلام، سبزوار، کرج، قم، سمنان، تبریز، شیراز و غیره به دبیرخانه رویداد بین‌المللی عمود ۱۳ رسیده است.

بابایی با اشاره به اینکه اختتامیه این رویداد را در روز ۲۴ بهمن‌ماه مصادف با میلاد حضرت ابوالفضل علیه‌السلام و روز جانباز خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: خانواده‌هایی که در روز حادثه حضور داشته‌اند نیز در این رویداد حضور خواهند داشت تا بتوانیم از حضور آنان بهره ببریم و همچنین بتوانیم دِین خود را نسبت به شهدا این حادثه ادا کنیم.
 

انتهای خبر/م




رویدادی که در قالب هنر مظلومیت شهدای ۱۳ دی‌ماه را روایت می‌کند

منبع:آرمـان
? رویدادی که در قالب هنر مظلومیت شهدای ۱۳ دی‌ماه را روایت می‌کند