رویای موتور سنگین‌سواران رفسنجان محقق می‌شود

نذیر کرمان/کرمان رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: با توجه به همدلی و وحدت مسئولان این شهرستان امید می‌رود به زودی کار ساخت پیست موتورسواری در رفسنجان با همکاری مجتمع مس سرچشمه آغاز شود. مازیار ناظمی ۳۰ شهریورماه در جلسه‌ای که در فرمانداری رفسنجان با حضور مسؤولان شهرستان و نهادهای انتظامی و امنیتی برگزار شد، […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: با توجه به همدلی و وحدت مسئولان این شهرستان امید می‌رود به زودی کار ساخت پیست موتورسواری در رفسنجان با همکاری مجتمع مس سرچشمه آغاز شود.

مازیار ناظمی ۳۰ شهریورماه در جلسه‌ای که در فرمانداری رفسنجان با حضور مسؤولان شهرستان و نهادهای انتظامی و امنیتی برگزار شد، با بیان اینکه خوشحالم که این تفکر در ذهن مسئولان رفسنجان هست که با برخورد قهرآمیز نمی‌توان با این معضل برخورد کرد، افزود: پیرو جلسه‌ای که در تهران با مسؤولان ورزشی شهرستان و نماینده رفسنجان داشتیم، مقدمات این سفر فراهم شد.
 
 مازیار ناظمی اضافه کرد: برای ساماندهی موتورسواران باید مانند سایر شهرهای بزرگ عمل نمود و با دادن شماره شناسایی، بیمه ورزشی و اعتماد سازی، در روزهای خاصی که از سوی هیأت تعیین می‌شود به ورزش مفرح موتورسواری بپردازند.
 
وی تصریح کرد: با توجه به همدلی و وحدت مسئولان این شهرستان امید می‌رود به زودی کار ساخت پیست موتور سواری با همکاری مجتمع مس سرچشمه آغاز شود.

بنابراین گزارش، در این نشست راهکارهای ساماندهی موتورهای سنگین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
انتهای پیام




رویای موتور سنگین‌سواران رفسنجان محقق می‌شود

منبع: ایـسنا
? رویای موتور سنگین‌سواران رفسنجان محقق می‌شود