رونمایی از قطعه موسیقی «امضای انقلاب» در رفسنجان

قطعه موسیقی امضای انقلاب کاری از معاونت هنری شهرداری رفسنجان به‌مناسبت دهه مبارک فجر رونمایی شد. به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، حسین رضایی فرماندار رفسنجان امشب در آیین رونمایی از تولیدات معاونت هنری شهرداری رفسنجان در سالن آمفی تئاتر دانشکده پرستاری با قدردانی از رویکرد جدیدی شهرداری و توجه به مباحث فرهنگی که موجب […]


قطعه موسیقی امضای انقلاب کاری از معاونت هنری شهرداری رفسنجان به‌مناسبت دهه مبارک فجر رونمایی شد.

به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، حسین رضایی فرماندار رفسنجان امشب در آیین رونمایی از تولیدات معاونت هنری شهرداری رفسنجان در سالن آمفی تئاتر دانشکده پرستاری با قدردانی از رویکرد جدیدی شهرداری و توجه به مباحث فرهنگی که موجب جبران عقب‌ماندگی‌های فرهنگی هنری شهر شده است، اظهار کرد: مردم ما حق‌شان بیشتر از این است و باید برای ایجاد شورونشاط در شهر کارهای بیشتری انجام شود.

 سیدعباس حسینی معاون هنری شهرداری رفسنجان نیز به تشریح اقدامات زیرساختی معاونت هنری شهرداری پرداخت و اظهار کرد: فرهنگسرای رحمت پس از سال‌ها عملیات ساخت و احیای آن در حال انجام است و تا ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد و فضای فرهنگی هنری فوق‌العاده‌ای ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: فرهنگسرای گردشگری و تیمچه معین با کمک واحد بازآفرینی شهرداری و با هدف احیای هنرها و صنایع قدیمی و مشاغل سنتی و قدیمی رفسنجان ایجاد شد و نگارخانه دائمی در این تیمچه دایر می‌شود‌.

حسینی اضافه کرد: فرهنگسرای کتاب طراحی و جانمایی شده و در سال آینده عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.

وی تاسیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی رفسنجان را به‌عنوان سومین شهر ایران در این زمینه یادآور شد و گفت: در مدت سه ماهی که این اداره راه‌اندازی شده تا امروز ۲ هزار دانش آموز دبستانی آموزش‌های شهروندی دیده‌اند.

معاون هنری شهرداری رفسنجان، پویش شهردار شو، جشنواره سراسری فیلم رفسنجان به‌عنوان‌ شهرنما که نخستین جشنواره در جنوب‌شرق است، نشست‌های نقد هنری، راه‌اندازی اتوبوس کتاب، استعدادیابی در حوزه اجرا و گویندگی و… از دیگر اقدامات این معاونت برشمرد.

در ادامه این مراسم قطعه موسیقی «امضای انقلاب» با خوانندگی بلال حسنی رونمایی شد.

حسنی در باره این قطعه که ساخته خودش است، گفت:  شاعر حسین عزیزی‌پور اهل رفسنجان و تنظیم کار افشین غفاری است که به تهیه‌کنندگی معاونت هنری شهرداری تولید شده است.

رونمایی از کتاب سقای گردان ۴۱۸

در ادامه مراسم مجید کهنوجی شهردار رفسنجان با تبریک ایام‌الله دهه فجر عوان کرد: ۳۱ طرح در دو سال اخیر در شهر بهره‌برداری شده و ۸ طرح در حال انجام است.

در ادامه  از کتاب «سقای گردان ۴۱۸» به نویسندگی خانم فتحی رونمایی شد.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





رونمایی از قطعه موسیقی «امضای انقلاب» در رفسنجان

منبع: فــارس
? رونمایی از قطعه موسیقی «امضای انقلاب» در رفسنجان