رونمایی ازکتاب "همرفیق" زندگینامه سردار شهید " برزگرپور"

“کتاب “همرفیق” مجموعه زندگینامه سردار شهید “علی برزگرپور”بدست فرمانده انتظامی کل کشور رونمایی شد. به گزارش  خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، فرمانده کل انتظامی کشور ضمن دیدار با خانواده سردار شهید برزگرپور با پدر، مادر، همسر و فرزندان این شهید که در درگیری با اسرار مسلح در محور بم _ کرمان به شهادت رسیده است، […]

“کتاب “همرفیق” مجموعه زندگینامه سردار شهید “علی برزگرپور”بدست فرمانده انتظامی کل کشور رونمایی شد.

به گزارش  خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، فرمانده کل انتظامی کشور ضمن دیدار با خانواده سردار شهید برزگرپور با پدر، مادر، همسر و فرزندان این شهید که در درگیری با اسرار مسلح در محور بم _ کرمان به شهادت رسیده است، گفت و گو کرد.

 

 

سردار احمدرضا رادان گفت: از اینکه امروز اینجا علی برزگرپور را در کنارمان نمی‌بینیم ناراحتیم زیرا شخصا روحیه انقلابیگری، جهادی، سلحشوری و شجاعت او را خوب می شناختم.

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این دیدار با یادآوری عملیاتی که شهید برزگرپور در آن به شهادت رسید، گفت: در این عملیات ۶ شرور را به هلاکت رساند و ضربه بزرگی به اشرار وارد کرد.

شهید سردار سرتیپ دوم علی برزگرپور سال ۱۳۵۸ در شهر ماهان از بخش های شهرستان کرمان متولد و پس از اخذ مدرک کارشناسی سال ۱۳۸۰ در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استخدام شد.

شهید برزگرپور در طول خدمت صادقانه خود در عملیات‌ رزمی متعددی مشارکت فعال داشت و سرانجام در پلیس اطلاعات و عملیات عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان پس از ۲۱ سال خدمت صادقانه در مرداد ۱۴۰۱ در راستای برقراری امنیت در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح در جاده بم_کرمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.




رونمایی ازکتاب "همرفیق" زندگینامه سردار شهید " برزگرپور"

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? رونمایی ازکتاب "همرفیق" زندگینامه سردار شهید " برزگرپور"