روند ابتلا به کرونا در جنوب کرمان افزایشی است

کرمان – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از مردم خواست پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و گفت: روند ابتلا به کرونا در جنوب استان کرمان افزایشی شده است. علی اصغر خیرخواه کرونا-در-جنوب-کرمان-افزایشی-است”>در گفتگو با مهر اظهارداشت: متأسفانه به دلیل سهل انگاری و عادی انگاری شرایط در جنوب کرمان شاهد کاهش اجرای پروتکل‌ها توسط مردم […]

کرمان – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از مردم خواست پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و گفت: روند ابتلا به کرونا در جنوب استان کرمان افزایشی شده است.

علی اصغر خیرخواه کرونا-در-جنوب-کرمان-افزایشی-است”>در گفتگو با مهر اظهارداشت: متأسفانه به دلیل سهل انگاری و عادی انگاری شرایط در جنوب کرمان شاهد کاهش اجرای پروتکل‌ها توسط مردم هستیم و در نهایت این وضعیت به شیوع کرونا منجر شده است.

وی تصریح کرد: بیمارستان‌های جنوب استان کرمان در آماده باش کامل قرار دارند ۱۲۰ بیمار در جنوب کرمان بستری شده‌اند که در صورت ادامه عدم رعایت پروتکل‌ها شاهد افزایش این آمار خواهیم بود.

خیرخواه افزود: برخی از شهرستان‌ها در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند و این نگرانی وجود دارد که در روزهای آینده شاهد افزایش موج شیوع باشیم.

وی ادامه داد: از مردم می‌خواهیم در کنار استفاده از ماسک و اجرای فاصله گذاری اجتماعی برای تکمیل روند واکسیناسیون نیز به سرعت اقدام کنند.

کد خبر ۵۴۱۸۸۷۵




روند ابتلا به کرونا در جنوب کرمان افزایشی است

منبع: مــهر
? روند ابتلا به کرونا در جنوب کرمان افزایشی است