روشنگری رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردمی آتش فتنه را خاموش کرد

حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش گفت: روشنگری رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردمی آتش فتنه را خاموش کرد. حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در گفتگو با خبرنگار فت فتو گفت: در سال ۸۸ توهین به مقدسات بساط فتنه را برچید،فتنه با زنده بودن ۹ دی توان مقاومت در برابر انقلاب را ندارد.   […]

حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش گفت: روشنگری رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردمی آتش فتنه را خاموش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در گفتگو با خبرنگار فت فتو گفت: در سال ۸۸ توهین به مقدسات بساط فتنه را برچید،فتنه با زنده بودن ۹ دی توان مقاومت در برابر انقلاب را ندارد.

 
وی با بیان اينکه تقلب در انتخابات کلید واژه فتنه گران در سال ۸۸ بود،ادامه داد: دروغ بزرگ آمریکا آتش فتنه را روشن کرد و مردم با بصیرت خود به میدان آمدند و این آتش را خاموش کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش تصریح کرد: حرمت مقدسات در این فتنه شکست و در آن خیلی ها دچار شبهه شدند اما مقام معظم رهبری با صبوری، شرایط را تبیین و شفاف سازی کرد.
 
نماینده ولی فقیه در شهرستان رودبارجنوب گفت: مردم تاب توهین به مقدسات را ندارند و خودجوش به میدان آمدند و فتنه را جمع کردند.
 
وی افزود: باید تلاش کنیم تا دشمن و فتنه را بشناسیم و این بصیرت رهبری بود که به فتنه ها پایان داد.
 
امام جمعه رودبارجنوب خاطر نشان کرد: فتنه سال ۸۸ با بصیرت مردم و رهبری خنثی شد و مردم ایران با هوشیاری و بصیرت دینی هر جا که نظام نیاز داشت به میدان آمدند و اکنون نیز اجازه دخالت به دشمنان نمی‌دهند.
 
وی با بیان اينکه جنس فتنه ۸۸ و ۱۴۰۱ مثل هم بود،ادامه داد: دروغ و شبهه دو کلید واژه دشمن برای ايجاد فتنه بود و در حوادث اخیر هم برخی فریب خورده و گرفتار فتنه و حتی دستگیر شدند که ناشی از ندانستن و نفهمیدن مسیر درست ایجاد شده است.
 
انتهای پیام/پ




روشنگری رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردمی آتش فتنه را خاموش کرد

منبع:آرمـان
? روشنگری رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردمی آتش فتنه را خاموش کرد