روز انتخابات خانوادگی کنار صندوق رأی می‌آییم

شهروند کوهبنانی گفت: در ۱۱ اسفندماه به‌صورت خانوادگی در کنار صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنم تا وحدت و همدلی خود را به نمایش بگذاریم. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان » غلامرضا آبشناس یکی از شهروندان شهرستان کوهبنان گفت: با شرکت‌کردن و حضور پرشور در انتخابات به همگان نشان می‌دهیم که ما زنده […]

شهروند کوهبنانی گفت: در ۱۱ اسفندماه به‌صورت خانوادگی در کنار صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنم تا وحدت و همدلی خود را به نمایش بگذاریم.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان » غلامرضا آبشناس یکی از شهروندان شهرستان کوهبنان گفت: با شرکت‌کردن و حضور پرشور در انتخابات به همگان نشان می‌دهیم که ما زنده و سلامت هستیم و آینده جامعه ایران اسلامی برایمان اهمیت دارد و این اتفاق مشت محکمی است به دهان کسانی که در راستای کم‌رنگ‌ کردن انتخابات و مأیوس کردن مردم گام بر می‌دارند.

وی ادامه داد: من یک ایرانی‌ام و می‌خواهم سرنوشت‌ کشورم را خودم تعیین کنم، پس رأی می‌دهم و از مردم عزیز ایران اسلامی خصوصاً شهروندان کوهبنانی درخواست می‌کنم در انتخابات مشارکت فعال و گسترده‌ای داشته باشند.

شهروند کوهبنانی ابراز کرد: هر چقدر میزان مشارکت و آراء مردم بالاتر برود رأی به نظام و محکم شدن پایه‌های جمهوری اسلامی ایران است پس حضور مردم در ۱۱ اسفند ماه در کنار صندوق‌های رأی مهم و سرنوشت‌ساز است.

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری بر شرکت در انتخابات و حضور حداکثری مردم در این عرصه تأکید دارند‌ پس همگان تکلیف شرعی دارند که در انتخابات شرکت کنند.

آبشناس افزود: بزرگترین اتفاقی که در انتخابات می‌افتد حفظ وحدت، همدلی و همراهی مردم با ولایت و رهبری، دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی و حفظ خون شهدا و نه گفتن به تبلیغات بی‌اساس و دروغ دشمنان و بدخواهان نظام است که خیلی اتفاق بزرگ و زیبایی را برای آینده کشورمان رقم خواهد زد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در ۱۱ اسفندماه به‌صورت خانوادگی در کنار صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنم تا وحدت و همدلی خود را به نمایش بگذاریم.

انتهای خبر/ن

منبع: فارس




روز انتخابات خانوادگی کنار صندوق رأی می‌آییم

منبع:آرمـان
? روز انتخابات خانوادگی کنار صندوق رأی می‌آییم