روزانه ۱۰ هزار زائر مرقد شهید سلیمانی وارد کرمان می‌شوند

معاون استاندار کرمان با بیان اینکه روزانه ۱۰ هزار نفر ورودی زائر به کرمان داریم، گفت: آمادگی میزبانی روزانه از ۱۰۰ هزار زائر شهید سلیمانی وجود دارد. – اخبار استانها – علی بیگ‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه در دهه مقاومت و آستانه سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج […]

معاون استاندار کرمان با بیان اینکه روزانه ۱۰ هزار نفر ورودی زائر به کرمان داریم، گفت: آمادگی میزبانی روزانه از ۱۰۰ هزار زائر شهید سلیمانی وجود دارد.

– اخبار استانها –

علی بیگ‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه در دهه مقاومت و آستانه سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت قرار داریم، اظهار داشت: مردم شریف و نجیب و انقلابی کرمان این روزها میزبان هزاران زائر داخلی و خارجی هستند که برای زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی خود را کرمان رسانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای میزبانی از این زائران اندیشیده شده و به هر تعداد زائر که به استان کرمان بیاید، اسکان داده می‌شوند، بیان کرد: آمادگی میزبانی روزانه از ۱۰۰ هزار نفر زائر در شهر کرمان وجود دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان با بیان اینکه دهه مقاومت از هشتم تا هجدهم دی‌ماه در کرمان برگزار می‌شود، افزود: از روزها قبل از آغاز دهه مقاومت میزبانی از زائران شهید سلیمانی در کرمان آغاز شده و هر روزانه حدود ۱۰ هزار نفر ورودی زائر به کرمان داشتیم.

مسئول کمیته اسکان زائران و راهیان مکتب شهید سلیمانی با اشاره به اینکه نرم‌افزار “دیار مرد میدان” برای اسکان و راهنمایی زائران در نظر گرفته شده، بیان کرد: این نرم‌افزار از کافه بازار و یا وب سایت   www.dmmk.ir قابل دریافت است.

وی با بیان اینکه تمام امکانات حوزه دولت در استان کرمان از جمله تمامی مهمانسراها و مامورسراها و همچنین مساجد، تکایا و برخی از کلاس‌های درس آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز برای اسکان زائران سومین سالگرد شهادت حاج قاسم آماده شده است، گفت: تلاش می‌کنیم که بتوانیم میزبان خوبی برای زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی باشیم.

بیگ‌زاده با اشاره به اینکه تاکنون تمام زائرانی که به کرمان وارد شده‌اند اسکان داده شده و شرایطی مهیا شده که از استان کرمان دیار کریمان با خاطره خوشی به استان خودشان برگردند، افزود: بین مردم و دولت فاصله‌ای نیست و همه در کنار هم خدمت‌رسانی به زائران حاج قاسم را به عهده دارند و شاهد هستیم که در این ایام نیز مردم کرمان در صحنه حضور داشته و برای خدمت به زائران حاج قاسم آماده هستند.

انتهای پیام/۵۱۱/




روزانه ۱۰ هزار زائر مرقد شهید سلیمانی وارد کرمان می‌شوند

منبع: تسنــیم
? روزانه ۱۰ هزار زائر مرقد شهید سلیمانی وارد کرمان می‌شوند