رنگ لباس؛ تنها تفاوت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است

فت فتو/کرمان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش گفت: همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، هدفشان امنیت، اقتدار کشور و نظام است و رنگ لباس تنها تفاوت آنهاست. امیرغلامعلی غلامعلیان عصر امروز ششم بهمن‌ماه در سفر به شهرستان کوهبنان به مقام شامخ شهدای روستاهای طغرل‌الجرد و خان‌مکان ادای احترام کرد. فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش در روستای […]

فت فتو/کرمان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش گفت: همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، هدفشان امنیت، اقتدار کشور و نظام است و رنگ لباس تنها تفاوت آنهاست.

امیرغلامعلی غلامعلیان عصر امروز ششم بهمن‌ماه در سفر به شهرستان کوهبنان به مقام شامخ شهدای روستاهای طغرل‌الجرد و خان‌مکان ادای احترام کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش در روستای خان‌مکان در دیدار با خانوده شهید محمد امیری از شهدای سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس ضمن قدردانی از خانواده شهید گفت: شهدا ارزشمندترین گوهر وجودی خود که جانشان بود فدای نظام و انقلاب اسلامی کردند.

او با بیان این مطلب که امیدواریم رهرو شهدا باشیم، در ادامه اظهار کرد: هر زمان که بتوانیم در راستای تکریم خانواده شهدا، به دیدار آنها می‌رویم و برای ما فرقی ندارد که شهید سپاه یا ارتش یا نیروی انتظامی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش تاکید کرد: همه نیروهای مسلح هدفشان امنیت، اقتدار کشور و نظام است و رنگ لباس تنها تفاوت آنهاست.

او افزود: در استان کرمان بین همه نیروهای مسلح همدلی و اتحاد وجود دارد.

امیر غلامعلیان در ادامه عنوان کرد: ارتش ۱۰۷۹ شهید در استان کرمان دارد و در حدود سه سال اخیر، به دیدار نیمی از این خانواده‌ها رفته‌ایم.

به گزارش فت فتو، امیرغلامعلیان در ادامه در دیدار خانواده شهید حسن امیری از شهدای ارتش در دوران دفاع مقدس نیز گفت: کمترین کار ما دیدار با خانوداه شهداست و شهدا چشم و چراغ کشور هستند.

رنگ لباس؛ تنها تفاوت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است

به گزارش فت فتو، شهید “حسن امیری خانمکانی” سال ۱۳۴۴ در روستای خانمکان از توابع شهرستان کوهبنان به دنیا آمد و در ۲۳ شهریورماه سال ۱۳۶۳ در منطقه پنجوین عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین شهید «محمد امیری خانمکانی» اول آبان ۱۳۶۶، در روستای خانمکان از توابع شهرستان کوهبنان چشم به جهان گشود و هشتم آبان ۱۳۶۳، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سینه و دست، شهید شد.

انتهای پیام




رنگ لباس؛ تنها تفاوت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است

منبع: ایـسنا
? رنگ لباس؛ تنها تفاوت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است