رنگرز: کشتی‌گیران کرمانی توانایی کسب مدال المپیک را دارند

سرمربی تیم ملی کشتی گفت: استان کرمان با یک هدف‌گذاری چهار ساله در کشتی فرنگی، توانایی کسب مدال از مسابقات جهانی و المپیک ۲۰۲۸ را خواهد داشت. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پیش از ظهر امروز در دیدار با محمدمهدی فداکار استاندار کرمان […]

سرمربی تیم ملی کشتی گفت: استان کرمان با یک هدف‌گذاری چهار ساله در کشتی فرنگی، توانایی کسب مدال از مسابقات جهانی و المپیک ۲۰۲۸ را خواهد داشت.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پیش از ظهر امروز در دیدار با محمدمهدی فداکار استاندار کرمان با اشاره به ظرفیت‌های کشتی استان کرمان، اظهار داشت: در روزهای اخیر چهار نفر از کشتی‌گیران کرمانی در اردوی تیم ملی رده‌های سنی حضور داشتند که این ظرفیت بیانگر قابلیت‌های کشتی فرنگی کرمان است.

وی با قدردانی از حمایت‌های فداکار استاندار و پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان از ورزش کشتی، گفت: کشتی ورزش اول کشور است و باید به لحاظ جایگاه هم همواره مورد حمایت مسئولان باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی همچنین خواستار حمایت استاندار کرمان و مجموعه باشگاه‌های صنعتی استان به خصوص باشگاه مس کرمان از کشتی شهر کرمان شد و گفت: در ماه‌های اخیر مجموعه‌ای از بهترین مربیان کشتی کشور به شهرستان‌های رفسنجان و سیرجان آمده‌اند.

وی با بیان اینکه این مربیان برای راه‌اندازی و فعالیت آکادمی‌های کشتی در این دو شهرستان اقداماتی در زمینه آموزش و شناسایی استعدادها انجام داده‌اند، افزود: اما در شهر کرمان که مرکز استان هم محسوب می‌شود، راه‌اندازی آکادمی با مسائل و مشکلاتی همراه است، که بخش زیادی از آن به همین موضوع حمایت مالی ارتباط دارد.

رنگرز: درباره میزبانی دوباره صربستان نیمه پر لیوان را می‌بینیم/ موفقیت تصادفی نیست
رنگرز: با میانگین سنی ۲۱ سال قهرمان جام‌جهانی شدیم/ به این قهرمانی بسنده نمی‌کنیم

رنگرز تصریح کرد: استفاده از مربیان مطرح و با سابقه، تجهیز و راه‌اندازی آکادمی و همین طور ساخت یک خوابگاه، همگی مستلزم، جذب اعتبارات و اختصاص بودجه به هیئت کشتی استان است.

وی با اشاره به تحول صورت گرفته در کشتی استان فارس و کسب چند مدال المپیک توسط قهرمانان شیرازی از مسابقات جهانی و المپیک، بیان کرد: کرمان با یک هدف‌گذاری چهار ساله در کشتی فرنگی، توانایی کسب مدال از مسابقات جهانی و المپیک ۲۰۲۸ را خواهد داشت.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این دیدار حضور سرمربی تیم ملی کشتی را فرصتی گران بها برای کشتی کرمان دانست و اظهار داشت: با مقامات شرکت ملی صنایع مس ایران در ارتباط با حمایت آنها از کشتی صحبت خواهم کرد.

استاندار کرمان در حمایت از کشتی استان کرمان، گفت: مقامات کشتی استان با تهیه طرحی، برنامه‌ها و اهداف بلند مدت خود را برای ارتقا سطح کشتی در استان ارائه کنند.

به گزارش تسنیم در این دیدار میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و رضا سلطانی، مدیر تیم‌های ملی پرورش اندام و همچنین مسعود سلطانی رئیس هیئت کشتی استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/۵۱۱/ن

 




رنگرز: کشتی‌گیران کرمانی توانایی کسب مدال المپیک را دارند

منبع: تسنــیم
? رنگرز: کشتی‌گیران کرمانی توانایی کسب مدال المپیک را دارند