رفع بی‌آبی یکی از دغدغه‌های مهم دولت سیزدهم است

جانشین سپاه ثارالله کرمان گفت: بی‌آبی یکی از دغدغه‌های مهمی است که قرار است در این دولت حل مشکلات روستایی را در دستور کار قرار داده تا روستای بدون آب نداشته باشیم. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان از فاریاب، مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب صبح امروز با […]

جانشین سپاه ثارالله کرمان گفت: بی‌آبی یکی از دغدغه‌های مهمی است که قرار است در این دولت حل مشکلات روستایی را در دستور کار قرار داده تا روستای بدون آب نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان از فاریاب، مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب صبح امروز با حضور ناصر بهروز جانشین فرماندهی سپاه ثارالله کرمان و مسئولین استانی و شهرستانی در مسجد جامع فاریاب برگزار شد.

 
 
ناصر بهروز جانشین فرماندهی سپاه‌ ثارالله در این مراسم ضمن آرزوی توفیق برای همه خدمت گذاران این نظام و انقلاب، گفت: خدا را شاکریم که در این مقطع از زمان هستیم که می‌توانیم فهم حضور شهدا و رشادت‌های شهدا را درک کنیم.
 
 
جانشین فرماندهی سپاه‌ثارالله افزود: خداوند راشاکریم که امروز در جمع مردم نجیب و ارزشی شهرستان فاریاب قرار دارم مردمی که در زمان جنگ ۸۲ شهید از یک بخش تقدیم این نظام و انقلاب کردند.
 
وی با بیان اینکه سپاه یکی از نهادهای مردمی است، گفت: در دورانی که خیلی‌ها به فکر تجزیه ایران بودند و به رشد خودشان فکر می‌کردند بسیج و سپاه توسط امام از یک شبکه مردمی تشکیل شد.
 
جانشین سپاه ثارالله خاطر نشان کرد: سرمایه سپاه مردم هستند و برای پیشبرد اهداف این نظام و انقلاب تابع و پیرو ولایت فقیه است.
 
بهروز عنوان کرد: همان‌گونه که عنصر اصلی این نظام و انقلاب مردم هستند مردم باید بدانند که سپاه به امام تکیه کرده است و امروز اقتدار سپاه به همین است.
 
جانشین فرماندهی سپاه ثارالله با بیان اینکه امروزه دشمن درگیری ذهنی و نا امید کردن مردم را در دستور کار خود قرار داده است، تصریح کرد: اگر مردم ما شهید سلیمانی را بشناسند و راه او را ادامه دهند همان شهیدی که رسانه بیگانه او را را ترور کرد.بیشتر با این نظام و دشمنان این نظام آشنا می‌شوند.
 
 بهروز اظهار کرد: امام راحل (ره) بادست خالی بدون هیچ تجهیزاتی با اقتدار و تکیه به مردم در آن مقطع از زمان بسیج را تشکیل داد و بسیج برگرفته از دل مردم است بسیج پاره تن مردم و برای مردم است.
 
جانشین فرماندهی سپاه ثارالله خاطر نشان کرد: برای درک بسیج و سپاه باید به این باور برسیم که شهید سلیمانی که بود و چه کرد که شهید شد، شهید سلیمانی نوکر و خدمت گذار مردم بود و خودش را فدا کرد و خدمات صادقانه‌ای داشت که برای تشیع جنازه اش ۲۵هزار نفر حضور داشتند.
 
 
بهروز عنوان کرد: ما همانگونه که در روضه‌های امام حسین فهمیدیم دین چیست امروز هم با الگو قرار دادن گذشتگان و شهدای عزیزمان یاد می‌گیریم که انقلاب چیست و برای برپایی این نظام و انقلاب چه کارهایی باید انجام دهیم.
 
جانشین سپاه ثارالله گفت: این حضور مردم نشان از این دارد که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فاریاب خود را وقف مردم کرده است و در طول خدمت تفکر بسیجی و رضای خدا را در دستور کار خود قرار داده است.
 
 
بهروز بی آبی را یکی از دغدغه‌های مهم برشمرد و افرود: در این دولت قرار است مشکل آب نداشته باشیم و مشکلات روستایی را در دستور کار خود قرار دهیم و روستای بدون آب نداشته باشیم و استارت کار از ۱۱۰روستا در رابر، راور ، ریگان، جیرفت زده شده است و در اوایل سال جدید ۱۵۰۰ روستا به این ها اضافه می‌شود.
 
 
وی در پایان افزود: با توجه به نزدیکی به انتخابات باید در بین مردم روشنگری کرد و کمک کنیم که مردم مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای را داشته باشند.

انتهای خبر/ م.ق




رفع بی‌آبی یکی از دغدغه‌های مهم دولت سیزدهم است

منبع:آرمـان
? رفع بی‌آبی یکی از دغدغه‌های مهم دولت سیزدهم است