رفتار زامبی وار آمریکا

رفتار زامبی وار آمریکایی ها هیچ تغییری نکرده جای بسی تعجب است که بایدن در خانه صاحبخانه بگوید ما عربستان را طرد می کنیم به دلیل قتل قاشقچی و بن سلمان بگوید ما او را به قتل نرساندیم و قول می دهیم قاتل را معرفی کنیم. به گزارش فت فتو؛ این جمله معروف دونالد ترامپ […]

رفتار زامبی وار آمریکایی ها هیچ تغییری نکرده جای بسی تعجب است که بایدن در خانه صاحبخانه بگوید ما عربستان را طرد می کنیم به دلیل قتل قاشقچی و بن سلمان بگوید ما او را به قتل نرساندیم و قول می دهیم قاتل را معرفی کنیم.

به گزارش فت فتو؛ این جمله معروف دونالد ترامپ رئیس جمهور تروریست سابق آمریکاست که عربستان برای ما گاوی شیرده است که هر وقت بخواهیم از آن طلا و دلار می‌دوشیم و هروقت شیرش تمام شود آن را سر می‌بریم.

مفهموم این جمله را به عنوان راهبرد ایالات متحده در قبال عربستان مطرح و امروز راهبرد بایدن هم نسبت به سعودیها تغییر نکرده.چرا که روح استکباری بر سردمداران کاخ سفید از اول تشکیل دولت تروریست امریکا حاکم است با اینکه سفرهای پرهزینه سران کاخ سفید به عربستان سالهاست به یک برنامه مدون برای دوشیدن عربستان مبدل شده ،ولی این تعابیر از ادبیات سران تروریست آمریکا حذف نمی شود.

سردمداران سعودی که طی سالهای متمادی هم هدایای شخصی و هم کمک های مالی سنگینی به آمریکا کردند به طور مثال ترامپ که در سال ۲۰۱۷ در میان استقبال گرم سعودی‌ها به عربستان سفر کرده بود توافق‌نامه‌هایی به ارزش بیش از ۳۸۰ میلیارد دلار را امضا کرد که شامل پروژه‌های دیپلماتیک و دولتی و تجاری از جمله قرارداد تسلیحاتی به ارزش ۱۱۰ میلیارد دلار می‌شود.

ترامپ که اعلام کرده بود که ایالات متحده در منطقه ۷ تریلیون دلار هزینه کرده و تمامی این هزینه‌ها برباد رفته است و عربستان سعودی از این پس باید هزینه حمایت‌های واشنگتن از ریاض را بپردازد. کمتر از یک سال پس از ریاست جمهوری بایدن، دولت وی ۲۰ قرارداد تسلیحاتی جداگانه به ارزش ۱.۲ میلیارد دلار را تنها با عربستان تصویب کرده است. این قراردادها شامل یک محموله ۱۰۰ میلیون دلاری بالگردهای «بلک هاوک»، پشتیبانی از جنگنده‌های آپاچی و یک معامله ۷۸ میلیون دلاری برای خرید ۳۶ موشک کروز است.

وزارت دفاع آمریکا با تفکیک هزاران قرارداد تایید شده، فروش بیش از ۲۸.۴ میلیارد دلار از شرکت‌های آمریکایی به عربستان سعودی را از زمان آغاز مداخله نظامی خود در جنگ یمن در مارس ۲۰۱۵ تایید کرده است.هدایای گرانبهایی که سعودی‌ها به ترامپ و خانواده وی نیز داده‌اند اشاره کرد.

در جریان سفر ترامپ به عربستان سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی هفت‌تیری از طلای خالص و کمیابی در جهان را که تصویر خود وی بر روی آن حک شده، و همچنین شمشیری از طلای خالص به وزن ۲۵ کیلوگرم که با طلای تزیین شده با الماس و سنگ‌های قیمتی ساخته شده بود را تقدیم دونالد ترامپ کرد. ارزش این شمشیر به بیش از ۲۰۰ میلیون دلار می‌رسد.

ترامپ در جریان سفرش به ریاض به ۲۵ ساعت مچی که همگی از الماس و طلا ساخته شده‌اند برای خود و خانواده‌اش دست یافت؛ ارزش این ساعت‌ها به ۲۰۰ میلیون دلار می‌رسد. عربستان همچنین بیش از ۱۵۰ عبا که با سنگ‌های قیمتی مزین شده در اندازه‌های مختلف تقدیم ترامپ و خانواده‌اش کرد.

پادشاه عربستان همچنین به ترامپ یک کشتی تفریحی داد که طول آن به ۱۲۵ متر می‌رسد و در واقع بزرگترین کشتی تفریحی در جهان برای یک شخصیت ویژه محسوب می‌شود. ارزش این کشتی به ۸۰۰ میلیون دلار می‌رسد بایدن تلاش خواهد کرد برای حل بحران سوخت اروپا و آمریکا ناشی از جنگ اوکراین و روسیه، عربستان را وادار به تولید حدود ۱۴ میلیون بشکه نفت در روز کند.

آمریکا و عربستان سعودی در جریان سفر بایدن به جده، ۱۸ توافقنامه در زمینه‌های مختلف امضا کردند. این توافق ها شامل قراردادهایی با شرکت‌های هوافضا و دفاعی آمریکا نظیر «بوئینگ» و «ریتون» می‌شود.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» نیز نوشت که مشاور بن سلمان در تدارک دیدار سه جانبه مسئولان سعودی- آمریکایی – اسرائیلی در جریان سفر جو بایدن به عربستان است. علاوه بر آن چند روز قبل نتانیاهو با انتشار توئیتی گفت: از محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به خاطر کمک به امضای توافق تاریخی «ابراهیم» با چهار کشور تشکر می‌کنم. اگر بار دیگر نخست وزیر اسرائیل شوم تصمیم دارم توافق صلح کامل با عربستان و دیگر کشورهای عربی را نیز امضا کنم.

حال جدا از همه این محبت ها از سر استیصال به آمریکا باتوجه به اینکه رفتار زامبی وار انها هیچ تغییری نکرده جای بسی تعجب است که بایدن در خانه صاحبخانه بگوید ما عربستان را طرد می کنیم به دلیل قتل قاشقچی و بن سلمان بگوید ما او را به قتل نرساندیم و قول می دهیم قاتل را معرفی کنیم.

ادبیات ارباب رعیتی عربستان و امریکا برگ سیاهی است از روحیه استکباری آمریکا و روز به روز به این جمله امام پی می بریم که آمریکا شیطان بزرگ است.امریکایی که این روزها در حصرتفکرات صهیونیستها قرار دارد و هرگز از رفتار خود کوتاه نمی آید.این کشورهای فریفته امریکا هستند که هنوز آن را به عنوان فرشته نجات خود می شناسند و اعتقاد وافری به او دارند و هر کس خلاف این رویکرد باشد مورد غضب آنان است.

این  درس بزرگی که برای غرب گدایان است که به تعبیر امام خمینی :آمریکا دشمن شماره اول بشر و ما است، آمریکای جهانخوار، بزرگترین دشمن اسلام و مسلمانان جهان میباشد، آمریکای حیله گر، دشمن شماره یک است و به خون اسلام و استقلالشان تشنه است.

آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است. آمریکا برای سیطره سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و نظامی خویش بر جهان زیر سلطه، از هیچ جنایتی خودداری نمی نماید.آمریکا دشمن همه ادیان است حتی مسیحیت، آمریکا اصلاً اعتنا به ادیان ندارد و جز منافع خودش را نمی خواهد، حتی منافع آمریکاییها راهم نمی خواهد، منافع دولت آمریکا را می خواهد.

نوشته:محسن سنجری

انتهای پیام/




رفتار زامبی وار آمریکا

منبع:آرمـان
? رفتار زامبی وار آمریکا