رشد ۱۰۰ درصدی رتبه‌های دو رقمی کنکور ۱۴۰۲ توسط دانش آموزان کرمانی

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از رشد ۱۰۰ درصدی کسب رتبه‌های دو رقمی کنکور سراسری ۱۴۰۲ توسط دانش آموزان کرمانی خبر داد و افزود: هدیه نقدی ۱۰۰ میلیون تومانی به دانش آموزان کرمانی تک رقمی کشوری کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعطا می‌شود. رضا رضایی سوم اسفندماه در آیین تجلیل از دانش آموزان برتر […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از رشد ۱۰۰ درصدی کسب رتبه‌های دو رقمی کنکور سراسری ۱۴۰۲ توسط دانش آموزان کرمانی خبر داد و افزود: هدیه نقدی ۱۰۰ میلیون تومانی به دانش آموزان کرمانی تک رقمی کشوری کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعطا می‌شود.

رضا رضایی سوم اسفندماه در آیین تجلیل از دانش آموزان برتر علمی آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموزان اظهار کرد: آرامش و امنیت کنونی ما به برکت خون شهیدان است که در سخت‌ترین شرایط ایستادگی کردند تا ما بمانیم.

وی با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی توان ساخت حتی سیم خاردار را نداشتیم، گفت: امروز در ایران توسط جوانان این مرز و بوم موشک ساخته می‌شود و پیشرفت کشور در عرصه‌های علمی به ویژه سلول‌های بنیادی و فناوری نانو مشهود است.

رضایی با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش دارد، تصریح کرد: ایران اسلامی در دو سال اخیر به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل شده و این در حالی است که در استان کرمان بیش از ۳۰۰ مدرسه به بهره‌برداری رسیده و عملیات احداث  ۱۰۳ مدرسه هم آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به بهره‌برداری از مدرسه شهدای دانش آموز ۱۳ دی ماه حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در مراسم چهلمین روز شهادت این عزیزان گفت: بیش از ۵۵ درصد از روند ساخت این مدرسه طی ۴۰ روز تکمیل شد که این هم نشان می‌دهد خواستن توانستن است.

وی با بیان اینکه مردم شریف کرمان قهرمان‌پرور هستند افزود: عطا احمدی سردار مدرسه‌سازی است که با ساخت بیش از ۲۶۰ مدرسه برای همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود.

وی از شهید قاسم سلیمانی به عنوان یک انسان تمام ساحتی نام برد و افزود: شهید سلیمانی تکرار شدنی است و باید در راستای تربیت نسلی متعهد و در تراز جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

رضایی با اشاره به کسب رتبه اول کشوری آموزش و پرورش استان کرمان در شاخص‌های اختصاصی گفت: کسب شش رتبه تک رقمی توسط دانش آموزان استان در کنکور سراسری ۱۴۰۲ موفقیتی بی نظیر در تاریخ آموزش و پرورش کرمان است.

انتهای پیام




رشد ۱۰۰ درصدی رتبه‌های دو رقمی کنکور ۱۴۰۲ توسط دانش آموزان کرمانی

منبع: ایـسنا
? رشد ۱۰۰ درصدی رتبه‌های دو رقمی کنکور ۱۴۰۲ توسط دانش آموزان کرمانی