رشد و توسعه اقتصاد با مشارکت مردم محقق می‌شود

نذیر کرمان/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: رشد و توسعه اقتصاد با مشارکت مردم محقق می‌شود و در سال گذشته با همکاری واحدهای کوچک و متوسط توانستیم رتبه کسب و کار استان را ارتقا دهیم. امیر حسن زاده صبح امروز ششم فروردین ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: در سال […]

نذیر کرمان/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: رشد و توسعه اقتصاد با مشارکت مردم محقق می‌شود و در سال گذشته با همکاری واحدهای کوچک و متوسط توانستیم رتبه کسب و کار استان را ارتقا دهیم.

امیر حسن زاده صبح امروز ششم فروردین ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: در سال گذشته همه دستگاه‌های اجرایی، اتاق‌های اصناف و بازرگانی، تعاونی‌ها پای کار آمدند و رتبه فضای کسب و کار استان ارتقا یافت.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردم) ادامه داد: همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی باید در سال جاری بیشتر از گذشته باشد و به شعار سال به عنوان یک شعار تبلیغاتی نگاه نمی‌کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان بیان کرد: رشد و توسعه اقتصاد با مشارکت مردم محقق می‌شود و در سال گذشته با همکاری واحدهای کوچک و متوسط توانستیم رتبه کسب و کار استان را ارتقا دهیم.

وی با بیان این مطلب که تیم اقتصادی استان با کار جهادی به دنبال تحول اقتصادی کرمان است، تصریح کرد: شکست توطئه‌های دشمن در گرو اعتماد به مردم است، مردم ظرفیت خوبی دارند و از سرمایه مالی خوبی نیز برخوردارند و در سال گذشته با تسهیلگری که ایجاد کردیم، سرمایه‌گذارانی از استان‌های دیگر در کرمان حضور یافتند.

انتهای پیام




رشد و توسعه اقتصاد با مشارکت مردم محقق می‌شود

منبع: ایـسنا
? رشد و توسعه اقتصاد با مشارکت مردم محقق می‌شود