رشد درآمدهای مصوب استان کرمان در سال جاری کمتر از متوسط کشوری

فت فتو/کرمان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: رشد ۴۶ درصدی درآمدهای استان بر اساس وصولی های گذشته اعلام شده و در صورت پایداری و استمرار درآمد استان قاعدتا امسال مشکلی در تحقق آن نخواهیم داشت. دکتر جعفر رودری ظهر امروز ۱۰ مهرماه در سومین جلسه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان […]

فت فتو/کرمان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: رشد ۴۶ درصدی درآمدهای استان بر اساس وصولی های گذشته اعلام شده و در صورت پایداری و استمرار درآمد استان قاعدتا امسال مشکلی در تحقق آن نخواهیم داشت.

دکتر جعفر رودری ظهر امروز ۱۰ مهرماه در سومین جلسه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان در سال جاری با اشاره به درآمدهای سال قبل استان گفت: براساس آمار و ارقام اعلام شده رشد درآمدهای مصوب استان در سال جاری ۴۶ درصد و کمتر از متوسط رشد درآمد استان های کشور(۷۶ درصد) است.

رئیس ستاد درآمد و تجهیز منابع استان خاطر نشان کرد: رشد ۴۶ درصدی درآمدهای استان بر اساس وصولی های گذشته  اعلام شده و در صورت پایداری و استمرار درآمد استان قاعدتا امسال مشکلی در تحقق آن نخواهیم داشت.

همچنین صادق سلطانی نژاد مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و دبیر ستاد درآمد و تجهیز منابع استان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد درآمدهای عمومی استان ( مالیاتی و غیر مالیاتی) گفت: وصولی در آمدهای عمومی استان در ۶ ماهه اول  سال جاری قریب به ۶۰ درصد نسبت به مشابه سال قبل افزایش داشته است.

انتهای پیام




رشد درآمدهای مصوب استان کرمان در سال جاری کمتر از متوسط کشوری

منبع: ایـسنا
? رشد درآمدهای مصوب استان کرمان در سال جاری کمتر از متوسط کشوری