رسیدگی به بیش از ۶۳۵ هزار پرونده در دادگستری استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه عدلیه کرمان در تمامی شاخص‌های برنامه‌ریزی شده عملکرد خوبی داشته، گفت: در سال جاری توسط قضات و کارمندان اداری دادگستری استان کرمان به بیش از ۶۳۵ هزار و ۷۰ فقره پرونده رسیدگی شده که نشان می‌دهد قضات ۱۵ درصد بیشتر از سال قبل پرونده رسیدگی […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه عدلیه کرمان در تمامی شاخص‌های برنامه‌ریزی شده عملکرد خوبی داشته، گفت: در سال جاری توسط قضات و کارمندان اداری دادگستری استان کرمان به بیش از ۶۳۵ هزار و ۷۰ فقره پرونده رسیدگی شده که نشان می‌دهد قضات ۱۵ درصد بیشتر از سال قبل پرونده رسیدگی کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی امروز ۲۴ اسفندماه در آخرین جلسه شورای قضایی استان کرمان در سال جاری اظهار کرد: در ۱۱ ماهه امسال بیش از ۶۴۲ هزار و ۸۵۰ فقره پرونده وارد دادگستری استان کرمان شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۱۴درصدی ورودی پرونده‌ها مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه دادگستری کرمان یکی از استان‌های پیشرو در زمینه استفاده از فناوری اطلاعات است، افزود: در سال جاری ۹۴ درصد اوراق قضایی به صورت الکترونیکی به شهروندان ابلاغ شده است.

حمیدی تعیین تکلیف پرونده‌های مسن را یکی از اولویت‌های قوه قضاییه برشمرد و گفت: با تلاش شبانه روزی که صورت پذیرفت بیش از ۲۹۲۳ پرونده مسن تعیین تکلیف و در نهایت مختومه شده است. 

رئیس شورای قضایی استان کرمان تاکید کرد: امسال بیش از ۷۰۹۶ رای جایگزین حبس از سوی قضات استان کرمان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد رشد ۵۶ درصدی در صدور آراء جایگزین حبس هستیم.

انتهای پیام 




رسیدگی به بیش از ۶۳۵ هزار پرونده در دادگستری استان کرمان

منبع: ایـسنا
? رسیدگی به بیش از ۶۳۵ هزار پرونده در دادگستری استان کرمان