رسیدن به سن تکلیف نقطه عطفی در زندگی هر انسان است

امام جمعه راین گفت: رسیدن به سن تکلیف نقطه عطفی در زندگی هر انسان است و خانواده و والدین می‌توانند با کمک مجموعه‌ های فرهنگی، وظایف دینی را برای آنها تبیین کنند.  حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل زاده در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری «فت فتو»؛ جشن تکلیف ١١٠ دانش آموز دختر پایه سوم […]

امام جمعه راین گفت: رسیدن به سن تکلیف نقطه عطفی در زندگی هر انسان است و خانواده و والدین می‌توانند با کمک مجموعه‌ های فرهنگی، وظایف دینی را برای آنها تبیین کنند.

 حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل زاده در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری «فت فتو»؛ جشن تکلیف ١١٠ دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی منطقه راین در محل مدرسه کوثر برگزار شد.

امام جمعه راین گفت: جشن تکلیف فرصت خوبی برای برقراری ارتباط با خداوند متعال است و انسان در این سن قانونمند می‌شود و می‌تواند با زبان خود با خدا ارتباط برقرار کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل زاده بیان کرد: به تکلیف رسیدن دانش آموزان، آنان را به انجام واجبات و فرایض دینی و داشتن اخلاق نیکو توصیه کرد و از مدیران مدارس و مسئولین آموزش و پرورش به خاطر ماندگار کردن لحظات زیبای تکلیف در ذهن دانش‌آموزان، تشکر و قدردانی کرد.

وی با تأکید بر این که نماز بهترین وسیله برای ارتباط با خدا است، افزود: دانش‌آموزان اگر از ابتدای رسیدن به سن تکلیف در انجام فرایض و واجبات خود تلاش کنند هیچ گاه اسیر هوای نفس نمی‌شوند و از لحاظ سلامت روان، دارای روح و روانی متعالی تر و دارای آرامش و خوشبختی قابل قبولی می‌شوند.  

امام جمعه راین سن تکلیف را یکی از بهترین روز‌های زندگی دانش آموزان دانست و گفت: دانش‌آموزان تازه به سن تکلیف رسیده، هیچ وقت این روز را فراموش نخواهند کرد.

انتهای خبر/ تاج الدینی

 




رسیدن به سن تکلیف نقطه عطفی در زندگی هر انسان است

منبع:آرمـان
? رسیدن به سن تکلیف نقطه عطفی در زندگی هر انسان است