راه اندازی ۱۴۷۸ پایگاه جمع آوری فطریه در کرمان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از راه‌اندازی هزار و۴۷۸ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در سراسر استان کرمان خبر داد. یحیی صادقی به روش‌های پرداخت زکات فطره در استان کرمان اشاره کرد و گفت: مردم مؤمن استان کرمان می‌توانند به‌صورت مجازی و حضوری زکات فطره خود را پرداخت کنند. او می‌گوید: صندوق‌های جمع‌آوری […]

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از راه‌اندازی هزار و۴۷۸ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در سراسر استان کرمان خبر داد.

یحیی صادقی به روش‌های پرداخت زکات فطره در استان کرمان اشاره کرد و گفت: مردم مؤمن استان کرمان می‌توانند به‌صورت مجازی و حضوری زکات فطره خود را پرداخت کنند.

او می‌گوید: صندوق‌های جمع‌آوری فطریه باید مجوز شورای زکات را داشته باشند و مردم مؤمن و نیکوکار استان می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های دارای مجوز شورای زکات استان، فطریه خود را پرداخت کنند.

صادقی از راه‌اندازی هزارو۴۷۸ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در سراسر استان کرمان خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها در محل‌های برگزاری نماز عید فطر و میادین اصلی شهر‌ها و روستا‌ها راه‌اندازی می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به روش‌های الکترونیکی پرداخت زکات فطره نیز اشاره کردو گفت: مردم مؤمن و نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه خود زکات فطره خود را در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت کنند.

به گفته او شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۴۳۷۵۷۵ به نام شورای زکات استان کرمان نیز برای جمع‌آوری زکات فطره و کفارات مردم مؤمن استان در نظر گرفته‌شده است.

دبیر شورای زکات استان کرمان ضمن هشدار به شهروندان نسبت به سوءاستفاده عده‌ای در این ایام، گفت: پلیس با افراد و یا مراکزی که بدون مجوز از سوی شورای زکات به‌منظور دریافت فطریه به درب منازل شهروندان مراجعه و یا در فضای مجازی شماره کارت اعلام می‌کنند، برخورد خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه زکات فطره جمع‌آوری‌شده در کوتاه‌ترین زمان به‌حساب نیازمندان واقعی واریز خواهد شد، گفت: میزان و مبلغ زکات فطره برای هر نفر بر اساس قوت غالب و طبق نظر مراجع تقلید است.

فت فتو کرمان کرمان




راه اندازی ۱۴۷۸ پایگاه جمع آوری فطریه در کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? راه اندازی ۱۴۷۸ پایگاه جمع آوری فطریه در کرمان