راهیان نور با موافقت ستاد مقابله با کرونا راه‌اندازی می‌شود

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به شیوع کرونا و لغو اردوهای راهیان نور عنوان کرد: ابلاغی برای راه‌اندازی کاروان‌های راهیان نور با هماهنگی ستاد ملی کرونا کشور و استان در صورتی که مجوز تایید داده شود، داریم و با هماهنگی آموزش و پرورش و اقشار کارون‌ها فعال خواهند شد.  سردار حسین […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به شیوع کرونا و لغو اردوهای راهیان نور عنوان کرد: ابلاغی برای راه‌اندازی کاروان‌های راهیان نور با هماهنگی ستاد ملی کرونا کشور و استان در صورتی که مجوز تایید داده شود، داریم و با هماهنگی آموزش و پرورش و اقشار کارون‌ها فعال خواهند شد. 

سردار حسین معروفی امروز ۱۲ بهمن‌ماه در قرارگاه ثارالله سپهبد شهید سلیمانی در اهواز مکان استقرار لشکر پیروز ثارالله در هشت سال دفاع مقدس را یکی از مکان‌های مقدس جنوب شرق کشور دانست و گفت: این مکان که به نام اردوگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شده و موقعیت شهید کازرونی است. 
وی افزود: اینجا محل تربیت شدگان  مکتب امام خمینی (ره) است یعنی در حقیقت شهدای ثارالله در طول هشت سال دفاع مقدس ملجع و تکیه گاه و محل تربیتی‌شان این مکان مقدس بوده و از اینجا به سمت صحنه‌های نبرد شلمچه، طلائیه و جبهبه‌های میانی و غربی و حتی برای عبور از اروند انجام می‌شد و این مکان بوی شهیدان و همه سرداران شهیدمان و همه رزمندگان پر افتخار دفاع مقدسمان را می‌دهد. 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای لشکر ۴۱ ثارالله و در ادامه محل‌های استقرار این لشکر و عملیات‌های که توسط لشکر ثارالله انجام شده یادآور شد. 
وی بیان کرد: امروز این مکان جز مقدس‌ترین مکان‌های دوران مقدس است عشق حیقیقی ثارالله در آن نهادیه شده است و ما همه شهدای معراجی را در آن می‌بینیم. 
معروفی اضافه کرد: نگاهمان به این اردوگاه به عنوان یک اردوگاه راهیان نور نیست بلکه مرکزی است که تربیت یافتگان نظام تربیتی امام انقلاب، اهل بیت (ع) و تربیت یافتگان قرآن از این مکان حرکت کردند و در صحنه نبرد خروشیدند و رزمیدند و رزم درونشان اینجا شکل گرفت و رزم بیرونشان در برابر سخت‌ترین دشمنان انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران اینجا بود. 
وی ادامه داد: رزمیدن و کربلای ۵، نهر جاسم، والفجر ۸، کربلای یک و همه عملیات‌های ثارالله را خلق کردند و
امروز نگاه ما به این مکان با یک نگاه کاملا اعتقادی و حضور معنادار همه شهدا و حاج قاسم است. 
وی با تاکید برآنکه برای راه‌اندازی راهیان نور تابع ستاد مقابله با کرونا هستیم، تصریح کرد: هماهنگی‌ها در مجموعه آموزش و پرورش و سپاه انجام شده است  اما تابعیت اجرایی آن برای ما و آموزش و پرورش ابلاغ ستاد ملی کرونا است. 
وی افزود: ما برای دوستانمان در دولت برای ساخت بخشی از این زمین مقدس برای زائرین اربعین حسینی اعلام آمادگی کردیم و مدیریت و امکانات را هم بر عهده خواهیم گرفت تا زائر سرای بزرگی ساخته شود تا زائرین کرمانی که از منطقه شلمچه دیدن کردند، در اینجا استراحت کنند. 

راهیان نور با موافقت ستاد مقابله با کرونا راه‌اندازی می‌شود

راهیان نور با موافقت ستاد مقابله با کرونا راه‌اندازی می‌شود

انتهای پیام




راهیان نور با موافقت ستاد مقابله با کرونا راه‌اندازی می‌شود

منبع: ایـسنا
? راهیان نور با موافقت ستاد مقابله با کرونا راه‌اندازی می‌شود