راهداری: ۳ محور اصلی کرمان مسدود شد/ بازگشایی یک محور 

کرمان – فت فتو – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان از بازگشایی محور راور – دیهوک در کیلومتر ۱۰ خبر داد و گفت: سه محور شریانی اصلی این استان به علت طغیان رودخانه و جاری شدن سیلاب از امشب(جمعه) مسدود شد. احسان عراقی زاده شامگاه جمعه در گفت و گو […]

کرمان – فت فتو – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان از بازگشایی محور راور – دیهوک در کیلومتر ۱۰ خبر داد و گفت: سه محور شریانی اصلی این استان به علت طغیان رودخانه و جاری شدن سیلاب از امشب(جمعه) مسدود شد.

احسان عراقی زاده شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: محور راور -دیهوک در کیلومتر ۱۰، از ساعت ۲۰ امشب به علت بارش شدید باران، سیلاب و طغیان رودخانه فصلی تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی شد.

وی ادامه داد: این محور با شدت بارندگی ها اکنون در کیلومتر ۷۰ مسدود شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: محور انار – مهریز یزد و رفسنجان -انار نیز از ساعت ۲۱ به علت بارش شدید باران، سیلاب و طغیان رودخانه فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی با بیان اینکه شرایط استان کرمان با توجه به حجم بارش ها بسیار بحرانی است عنوان کرد: تقریبا پدیده سیلابی شدن مسیل ها در تمامی استان مشاهده می شود و همچنین شاهد تخریب و خسارت به راه ها هستیم.

عراقی زاده افزود: مردم گزارشات و مشکلات خود را به سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری گزارش دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

وی به مردم توصیه کرد که از نزدیک شدن به آب و محل سیلاب ها و پل ها پرهیز کنند و خود را در خطر قرار ندهند و انجام سفرها را به شب موکول نکنند.




راهداری: ۳ محور اصلی کرمان مسدود شد/ بازگشایی یک محور 

منبع: ایرنـا
? راهداری: ۳ محور اصلی کرمان مسدود شد/ بازگشایی یک محور