راه‌اندازی نخستین اندرزگاه نظام نیمه‌آزادی در کرمان

نذیر کرمان/کرمان اولین اندرزگاه نظام نیمه آزادی کرمان اول اسفندماه با حضور معاون اجرای احکام کیفری دادستان کرمان و مدیر کل زندان‌های استان برای زندانیان مشمول نظام نیمه‌آزادی راه‌اندازی شد. معاون دادستان کرمان در این مراسم بیان کرد: زندانیان مشمول نظام نیمه آزادی می‌توانند در ساعات معینی از روز برای انجام امور مشخصی مانند اشتغال، […]

نذیر کرمان/کرمان اولین اندرزگاه نظام نیمه آزادی کرمان اول اسفندماه با حضور معاون اجرای احکام کیفری دادستان کرمان و مدیر کل زندان‌های استان برای زندانیان مشمول نظام نیمه‌آزادی راه‌اندازی شد.

معاون دادستان کرمان در این مراسم بیان کرد: زندانیان مشمول نظام نیمه آزادی می‌توانند در ساعات معینی از روز برای انجام امور مشخصی مانند اشتغال، تحصیل، ملاقات با اعضای خانواده و سایر امور در اماکنی که از قبل مشخص شده، حضور یابند و پس از اتمام ساعات مقرر، به زندان برگردند. 

سیدوحید میررضایی عنوان کرد: اعمال مجازات حبس نه تنها خود شخص زندانی را مجازات می‌کند بلکه به طور غیر مستقیم بر خانواده او نیز اعمال فشار کرده و مشکلات عدیده‌ای را در افراد تحت سرپرست وی ایجاد می‌کند. 

معاون دادستان کرمان با تأکید بر اینکه استفاده از چنین تخفیف‌هایی تنها باید برای مجرمانی باشد که حالت خطرناک نداشته و آزادی آن‌ها برای جامعه مضر نباشد، اظهار کرد: اجرای این طرح می‌تواند آثار مثبت قابل توجهی در راستای سیاست‌های دستگاه قضایی در زمینه حبس‌زدایی، کاهش جمعیت کیفری و همچنین باز اجتماعی کردن مددجویان و حمایت از خانواده‌های آنان داشته باشد.

انتهای پیام 




راه‌اندازی نخستین اندرزگاه نظام نیمه‌آزادی در کرمان

منبع: ایـسنا
? راه‌اندازی نخستین اندرزگاه نظام نیمه‌آزادی در کرمان