رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به کرمان سفر می‌کند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به منظور ارزیابی و بررسی میدانی از یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در استان کرمان ظهر امروز وارد این استان خواهد شد. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به همراه […]

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به منظور ارزیابی و بررسی میدانی از یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در استان کرمان ظهر امروز وارد این استان خواهد شد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به همراه جمعی از معاونین و فرماندهان، ظهر امروز وارد استان کرمان می‌شود و مورد استقبال مقامات لشکری و کشوری این استان قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، طی این سفر، سرلشکر باقری با حضور در یگان‌ها و مراکز ارتش، سپاه و فراجا آخرین وضعیت توان و آمادگی نیروهای مسلح را مورد بررسی قرار داده و تصمیمات لازم را اتخاذ ‌می‌نماید.

این دومین سفر استانی سرلشکر باقری در سال جاری است که به منظور ارزیابی و بررسی میدانی از یگان‌های نظامی و انتظامی انجام می‌شود.

انتهای خبر/م




رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به کرمان سفر می‌کند

منبع:آرمـان
? رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به کرمان سفر می‌کند