دیدار فرمانده انتظامی رودبارجنوب با خانواده سرباز متوفی «علیرضا طهماسبی»

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب ضمن دیدار با خانواده سرباز متوف علیرضا طهماسبی، از آنان دلجویی و یاد این سرباز عزیز را گرامی داشت. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی پلیس؛ محمدرضا نجارزاده با جمعی از همکاران با خانواده سرباز متوفی علیرضا طهماسبی دیدار و از آنان […]

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب ضمن دیدار با خانواده سرباز متوف علیرضا طهماسبی، از آنان دلجویی و یاد این سرباز عزیز را گرامی داشت.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی پلیس؛ محمدرضا نجارزاده با جمعی از همکاران با خانواده سرباز متوفی علیرضا طهماسبی دیدار و از آنان دلجویی کرد.

نجارزاده ضمن اشاره به از خود گذشتگی و ایثار کارکنان وظیفه در انجام خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: خانواده کارکنان متوفی جایگاه خاصی نزد مجموعه‌های نظامی و انتظامی دارند و تکریم این عزیزان یک مسولیت مهم است.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب خاطرنشان کرد: موفقیت فراجا در انجام ماموریت‌های خود مرهون حمايت و همراهي خانواده‌‌های مومن و متدينی است که فرزندان خود را برای یاری مجاهدان فی‌سبيل‌الله به خدمت مقدس سربازی اعزام می‌کنند.
گفتنی است سرباز وظیفه «طهماسبی» چندی قبل طی یک سانحه رانندگی جان باخته است.

انتهای خبر/ تاج‌الدینی 




دیدار فرمانده انتظامی رودبارجنوب با خانواده سرباز متوفی «علیرضا طهماسبی»

منبع:آرمـان
? دیدار فرمانده انتظامی رودبارجنوب با خانواده سرباز متوفی «علیرضا طهماسبی»