دیدار فرماندار راور با معلم دارای معلولیت

به مناسبت هفته معلم فرماندار و رئیس اداره بهزیستی راور با معلم دارای معلولیت دیدار کردند. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان؛ هم‌زمان با هفته معلم رضا عباسی فرماندار راور به همراه حمیدرضا نخعی رئیس اداره بهزیستی این شهرستان در منزل یکی از معلمان دارای […]

به مناسبت هفته معلم فرماندار و رئیس اداره بهزیستی راور با معلم دارای معلولیت دیدار کردند.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان؛ هم‌زمان با هفته معلم رضا عباسی فرماندار راور به همراه حمیدرضا نخعی رئیس اداره بهزیستی این شهرستان در منزل یکی از معلمان دارای معلولیت حضور یافته و از نزدیک با مسائل و مشکلات وی آشنا شدند.

در این دیدار صمیمی رضا عباسی ضمن تبریک و پاس‌داشت مقام معلم با اشاره به نقش و جایگاه والای معلم در تربیت نسل‌های بشری، تجلیل و تکریم مقام معلم را از وظایف مهم مسئولین برشمرد.

وی تاکید کرد: تمام آحاد جامعه باید قدردان زحمات معلمان عزیز باشند چرا که پدران و مادران این سرزمین با اطمینان خاطر با ارزش‌ترین دارایی خود که همان فرزندان دلبندشان می‌باشند را جهت کسب علم و اخلاق و معنویت و مراتب کمال انسانی، به دست معلم می‌سپارند که به معنای واقعی کلمه امانت‌دار امینی برای خانواده‌ها باشند و با تمام تلاش و صداقت این رسالت پیامبرگونه‌شان را تا رساندن جامعه به سرمنزل مقصود طی می نمایند.

در ادامه حمیدرضا نخعی سرپرست بهزیستی راور ضمن تقدیر از فرماندار جهت همراهی همیشگی با جامعه هدف بهزیستی، حضور مستمر در بین مددجویان و رسیدگی به مشکلات و امورات آنان را از برنامه‌ها و اولویت‌های اداره بهزیستی برشمرد و ضمن تبریک و گرامی‌داشت مقام والای معلم برای تمامی معلمین آرزوی سلامتی و موفقیت در این مسئولیت خطیر نمود.

 شایان ذکر است در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس از زحمات این معلم دارای معلولیت تقدیر و تجلیل گردید.

انتهای پیام/ک




دیدار فرماندار راور با معلم دارای معلولیت

منبع:آرمـان
? دیدار فرماندار راور با معلم دارای معلولیت