دیدار با مادر بزرگوار شهید حسن عطایی از شهدای دانش آموز توسط بسیج دانش آموزی رفسنجان

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک ذی الحجه فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی رفسنجان با مادر شهید حسن عطایی دیدار کردند. به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان؛صبح دیروز در پنجمین روز از دهه مبارک ذی الحجه  فرماندهان واحدهای  بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و حضرت زینب (س)، به پاس قدردانی از رشادت های […]

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک ذی الحجه فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی رفسنجان با مادر شهید حسن عطایی دیدار کردند.

به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان؛صبح دیروز در پنجمین روز از دهه مبارک ذی الحجه  فرماندهان واحدهای  بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و حضرت زینب (س)، به پاس قدردانی از رشادت های شهدا و زحمات خانواده ی آن ها به دیدار خانواده شهید حسن عطایی از شهدای جاویدالاثر دانش آموز شهرستان رفسنجان، رفتند.

در این دیدار ضمن قرائت فاتحه نثار روح شهدا به ویژه شهید عطایی و با آرزوی سلامتی و توفیق برای مادر شهید و خانواده ایشان و رحمت و مغفرت برای روح شهید عطایی و پدر ایشان با اهدای هدیه ایی از مادر شهید تقدیر به عمل آمد.
این شهید بزرگوار  متولد ۱۳۴۴ و در ۸مرداد سال  ۱۳۶۲ در سن ۱۸ سالگی در عملیات مهران  به درجه رفیع شهادت رسید.و پیکر مطهر این شهید پس از ۱۸ سال به آغوش خانواده بازگشت.




دیدار با مادر بزرگوار شهید حسن عطایی از شهدای دانش آموز توسط بسیج دانش آموزی رفسنجان

منبع: خــبرگزاری بســیج
? دیدار با مادر بزرگوار شهید حسن عطایی از شهدای دانش آموز توسط بسیج دانش آموزی رفسنجان