دیدار با رهبری آرزویی بود که در خواب می‌دیدم

یکی از بانوان کهنوجی که در جمع مردم کرمان به دیدار رهبر انقلاب رفته است، گفت: دیدن امام امت بزرگ‌ترین آرزویی بود که محقق شد.  زهرا پهلوانی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» یکی از بانوان کهنوجی است که در جمع دیدارکنندگان مردم کرمان و خوزستان حاضر بوده است، در […]

یکی از بانوان کهنوجی که در جمع مردم کرمان به دیدار رهبر انقلاب رفته است، گفت: دیدن امام امت بزرگ‌ترین آرزویی بود که محقق شد.

 زهرا پهلوانی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» یکی از بانوان کهنوجی است که در جمع دیدارکنندگان مردم کرمان و خوزستان حاضر بوده است، در خصوص لحظات ناب وصال‌یار گفت: دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ تاریخی که برای همیشه در تقویم زندگی من ماندگار شد، در این روز بزرگترین آرزویم؛ دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی که سال‌ها در انتظار آن بودم، برآورده شد.

وی ادامه داد: دوم دی‌ماه ۱۴۰۲ حسینیه امام خمینی(ره) مملو از مردمان از دیار حاج‌قاسم سلیمانی بود، مردمی که همه به انتظار دیدار رهبر خود سر از پا نمی‌شناختند و همه چشم‌ها خیره به جایگاه بود تا جمال یار را ببینند.
 
این بانوی کهنوجی اذعان کرد: ثانیه‌ها از پس هم سپری می‌شد، لحظه موعود فرا رسید ورود رهبر انقلاب به حسینیه و در جمع مشتاقان انتظارها را پایان داد و وصال یار محقق شد، همه مشتاقانه از دیدار رهبری اشک شوق در چشمانشان حلقه‌ زده بود و با شعارهای جانم فدای رهبر، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده ابراز علاقه خود را از دیدار حضرت‌مان به نمایش گذاشتند.
 
پهلوانی ادامه داد: رهبر انقلاب بعد از سلام و خوش‌آمدگویی شروع به سخن کردند و چشم‌ها خیره به دهان رهبر و گوش‌ها آماده شنیدن فرامین حکیمانه‌شان بود که چه زیبا سخن می‌گفت و چه خستگی‌ناپذیر بود این شیوایی سخنی که در پشت محاسن سفید پنهان شده بود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: دیداری از جنس وحدت و همدلی که تسلی خاطر مردم  و نقشه راهی برای مسئولان شد تا در جهت رفع مشکلات تلاشی جهادی داشته باشند.

انتهای خبر/پ




دیدار با رهبری آرزویی بود که در خواب می‌دیدم

منبع:آرمـان
? دیدار با رهبری آرزویی بود که در خواب می‌دیدم