دیدار استاندار کرمان با ازادگان

بمناسبت سالروز بازگشت ازادگان به میهن اسلامی صبح امروز دکتر زینی وند با مدیر کل صداو سیمای مرکز کرمان واز آزادگان سرافراز دیدار کرد به گزارش فت فتو؛استاندار صبح امروز از مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان و سر دار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان بعنوان دو آزاده دوران دفاع مقدس تجلیل کرد. دراین […]

بمناسبت سالروز بازگشت ازادگان به میهن اسلامی صبح امروز دکتر زینی وند با مدیر کل صداو سیمای مرکز کرمان واز آزادگان سرافراز دیدار کرد

به گزارش فت فتو؛استاندار صبح امروز از مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان و سر دار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان بعنوان دو آزاده دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

دراین دیدار اقای علیرمضانی و سردار معروفی در سخنانی به بیان خاطرات و سختی‌های دوران اسارت و رشادت ها و فداکاری رزمندگان اسلام  پرداختند.

استاندار نیز تاکید کرد: جامعه بویژه نسل جوان ضمن آشنایی با خاطرات و سختی‌های دوران اسارت باید برای خدمت به جامعه و مردم و حفظ ارزش‌های انقلاب انگیزه قوی پیدا کنند.

استاندار در پیامی خطاب به آزادگان گفت: بدلیل بحران کرونا شرایط برگزاری مراسم و تجلیل از همه‌ی ازادگان نبود و بصورت نمادین برگزارشد و نسل جوان باید با اهداف سختی‌ها و اثار مکتوب این افراد آشنا شوند و حتی در محافل دانشگاهی این اثار تحلیل و معرفی و تدریس شوند.



منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? دیدار استاندار کرمان با ازادگان