دپوی ۳۶۹ کیلو تریاک در یک منزل

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان گفت: ۳۶۹ کیلو تریاک دپو شده در یک منزل قبل از بارگیری در دو دستگاه خودروی سواری توقیف شد. به گزارش راه ارمان   سردار”عبدالرضا ناظری”گفت: مأموران يگان تكاوري۱۱۳شهرستان راور با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی محموله سنگین مواد مخدر در یک منزل واقع در یکی از نقاط شهر کرمان […]

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان گفت: ۳۶۹ کیلو تریاک دپو شده در یک منزل قبل از بارگیری در دو دستگاه خودروی سواری توقیف شد.

به گزارش راه ارمان   سردار”عبدالرضا ناظری”گفت: مأموران يگان تكاوري۱۱۳شهرستان راور با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی محموله سنگین مواد مخدر در یک منزل واقع در یکی از نقاط شهر کرمان مطلع و به سرعت پیگیر این خبر شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران این یگان با همکاری ماموران يگان تكاوري ۱۲۴در بازرسي از منزل مورد نظر ۳۶۹کيلو ترياک کشف و یک متهم را درست در لحظه بارگیری این محموله درون دو دستگاه خودروی سواری دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: اشرافیت اطلاعاتی مولفه بسیار مهمی است که وسعت عملیات های تکاوران پلیس را از عمق کویر و نقاط صعب العبور به دل شهرها و مناطق روستایی می کشاند و همچون این عملیات، غافلگیری سوداگران مرگ را رقم می زند.

انتهای پیام/ تاج الدینی




دپوی ۳۶۹ کیلو تریاک در یک منزل

منبع:آرمـان
? دپوی ۳۶۹ کیلو تریاک در یک منزل