دپوی شبانه یک محموله سنگین مواد مخدر در فاریاب کرمان

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی فاریاب در استان کرمان از شناسایی محل دپوی ۲۴۸ کیلو تریاک در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس استان آذربایجان شرقی و عملیات ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد. سرهنگ یوسف سلیمانی اظهار کرد: ماموران پلیس استان آذربایجان شرقی بر اساس اقدامات اطلاعاتی دقیق از انتقال و دپوی شبانه یک محموله سنگین مواد […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی فاریاب در استان کرمان از شناسایی محل دپوی ۲۴۸ کیلو تریاک در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس استان آذربایجان شرقی و عملیات ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یوسف سلیمانی اظهار کرد: ماموران پلیس استان آذربایجان شرقی بر اساس اقدامات اطلاعاتی دقیق از انتقال و دپوی شبانه یک محموله سنگین مواد مخدر در یک منزل واقع در یکی از مناطق روستائی محدوده شهرستان فاریاب استان کرمان، مطلع و بلافاصله این مورد به اضافه اطلاعات دقیقی از موقعیت منزل مورد نظر را به پلیس این شهرستان گزارش کردند.

وی افزود: در همین رابطه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فاریاب همان شب طی یک عملیات ضربتی وارد عمل شدند و منزل مورد نظر واقع در یکی از مناطق روستایی اطراف شهر فاریاب را به محاصره خود درآورند.

فرمانده انتظامی فاریاب تصریح کرد: در این عملیات ماموران ضمن هماهنگی قضائی وارد این منزل شدند و در بازرسی از یکی از اتاق ها ۲۴۸ کیلو و ۸۷۰ گرم تریاک کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

به گزارش فت فتو  و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سلیمانی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی این متهم به مراجع قضائی گفت: انجام اقدامات اطلاعاتی از سوی پلیس یکی از شمالی ترین استان های کشور و اجرای عملیات ضربتی کشف موادمخدر دپو شده در یکی از مناطق روستائی جنوب کشور نشانگر اشرافیت اطلاعاتی گسترده پلیس نسبت به تحرکات سوداگران مرگ است که در سایه این مولفه با تمام توان با عاملان خرد و کلان حمل مواد مخدر برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام  




دپوی شبانه یک محموله سنگین مواد مخدر در فاریاب کرمان

منبع: ایـسنا
? دپوی شبانه یک محموله سنگین مواد مخدر در فاریاب کرمان