دوچرخه سواران کرمانی از مقبره شهید سلیمانی تا مرقد امام (ره) رکاب‌زنی می‌کنند

کرمان – فت فتو – رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به برنامه‌های آیین بزرگداشت ارتحال امام (ره) در این استان اشاره کرد و گفت: دوچرخه سواران کرمانی در این ایام از تربت مطهر سپهبد شهید سلیمانی تا مرقد امام خمینی (ره) رکاب‌زنی خواهند کرد. به گزارش خبرنگار فت فتو، حسین انجم شعاع روز […]

کرمان – فت فتو – رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به برنامه‌های آیین بزرگداشت ارتحال امام (ره) در این استان اشاره کرد و گفت: دوچرخه سواران کرمانی در این ایام از تربت مطهر سپهبد شهید سلیمانی تا مرقد امام خمینی (ره) رکاب‌زنی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار فت فتو، حسین انجم شعاع روز دوشنبه در نشست خبری به منظور تشریح برنامه های ایام ارتحال ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران افزود: کمیته های فرهنگی، تبلیغاتی و فضاسازی در راستای برگزاری این برنامه ها تشکیل شده است.

وی از برگزاری آیین بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در حسینیه ثارالله با حضور حجت الاسلام آقا تهرانی به عنوان برنامه محوری این ایام نام برده و اظهار داشت: مراسم مختلفی در ایام ارتحال امام در مساجد استان کرمان طراحی شده که برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی، کتابخوانی و ورزشی به نام و یاد امام اشاره و تصریح کرد: پیشنهاد ساخت المان امام در خیابان، بزرگراه، مسجد و مدرسه امام کرمان از جمله برنامه های پیش بینی شده در ایام رحلت امام خمینی (ره) است. 

وی با بیان اینکه محافل قرآنی، ویژه برنامه دعای‌ندبه در مسجد صاحب الزمان (عج)، برگزاری آیین تعزیه، برگزاری مسابقه کلیپ یک دقیقه ای، نمایشگاه عکس و تولید محتوا نیز از دیگر برنامه های ایام ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در کرمان است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با شجاعت توانستند امور انقلاب را پیش ببرند 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان‌ کرمان با اشاره به آغاز زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از ارتحال امام خمینی (ره) گفت: معظم له با شجاعت و با وجود سنگ اندازی، فتنه های داخلی و خارجی و تبلیغات سو توانسته اند امور انقلاب اسلامی را به بهترین شکل ممکن پیش ببرند.

وی با اشاره به قیام خونین ۱۵ خرداد و آغاز حرکت انقلاب از این قیام‌ افزود: بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران فرمود، ۱۵ خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام می کنم. 

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در مسیر، راه، آرمان ها و ارزش های امام راحل (ره) گام برداریم.

آحاد مختلف جامعه برای معرفی امام راحل دور از  مسائل حزبی و جناحی تلاش کنند 

انجم شعاع تاکید کرد: اصحاب رسانه، مسئولان، هنرمندان و آحاد مختلف جامعه برای معرفی شخصیت و آرمان های امام خمینی (ره) به دور از مسائل حزبی و جناحی تلاش کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: باید با نگاه دینی و ارزشی در راستای معرفی شخصیت و آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حرکت کرد.

امام از کشوری سرسپرده ملتی واحده ساخت 

انجم شعاع ادامه داد: امام از نظر شخصیتی در بین رهبران جهان و علمای بعد از غیبت شخصیتی کم نظیر و استثنایی و اسطوره ای است لذا امام توانست از کشوری سرسپرده امتی واحده بسازد و بزرگترین انقلاب قرن را ایجاد کرد و محبوبیت و جایگاهی والا به دست آورد.

وی به استقبال میلیونی از امام بدو ورود به کشور اشاره و تصریح کرد: همچنین صدها هزار نفر جان خود را در راه آرمان های امام اهدا کردند.

وی ادامه داد: ملت آنچه در توان داشتند هزینه کردند تا راه و منش امام بماند و ادامه پیدا کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: تمام سعی امام بر این بود که عمل و رفتارش برای رضای خدا باشد و با نام و یاد خدا کارها را پیش می برد.

وی تاکید کرد: اخلاص امام موجب شوکت و محبوبیت ایشان در بین مردم ایران و مسلمانان جهان شد.

انجم شعاع از قاطعیت و سازش ناپذیری امام به عنوان سایر ویژگی های اخلاقی امام خمینی اشاره کرد و گفت: وی اهل سازش و مصامحه نبود و صلابت، شجاعت، ساده زیستی، دشمن شناسی و مردم داری از خصوصیات دیگر امام بود.

وی افزود: یکی از ویژگی های امام این بود که به مردم اهمیت زیادی می داد و بر حضور مردم در صحنه های مختلف نظام تاکید داشتند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: بسیاری از مشکلات امروز جامعه ما به دلیل فاصله گرفتن از راه و آرمان امام راحل است و اگر به سیره و سلوک امام عمل می کردیم بسیاری از مشکلات جامعه امروز حل می شد.




دوچرخه سواران کرمانی از مقبره شهید سلیمانی تا مرقد امام (ره) رکاب‌زنی می‌کنند

منبع: ایرنـا
? دوچرخه سواران کرمانی از مقبره شهید سلیمانی تا مرقد امام (ره) رکاب‌زنی می‌کنند