دومین جاده پرخطر استان کرمان بازهم قربانی گرفت

جاده رفسنجان – نوق دومین جاده پرخطر استان کرمان است که همچنان آبستن حوادث جرحی و فوتی است. به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، جاده رفسنجان – نوق دومین جاده پرخطر استان کرمان به‌شمار می‌رود، جاده‌ای که ترافیک بالایی دارد به‌ویژه پایان هفته ترافیک سنگین‌تری در این جاده شاهد هستیم. سال‌های سال است که بحث […]


جاده رفسنجان – نوق دومین جاده پرخطر استان کرمان است که همچنان آبستن حوادث جرحی و فوتی است.

به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، جاده رفسنجان – نوق دومین جاده پرخطر استان کرمان به‌شمار می‌رود، جاده‌ای که ترافیک بالایی دارد به‌ویژه پایان هفته ترافیک سنگین‌تری در این جاده شاهد هستیم.

سال‌های سال است که بحث دوبانده‌سازی این جاده مطرح است و هر بار بخش کمی از این جاده تعریض و دوبانده می‌شود و بودجه به پایان می‌رسد.پیمانکار دستگاه‌ها را از محل می‌برد تا دوباره بودجه ناچیزی برای این جاده تخصیص یابد و برگردد.

عرض کم، پیچ‌های تند و خطرناک، نبود علائم کافی، تردد شترهای سرگردان و چندین عامل دیگر موجب شده این جاده همواره آبستن حوادث تلخ و ناگوار باشد و جان‌های عزیز زیادی را بگیرد.

در آخرین حادثه‌ای که در این جاده رقم خورد، روز گذشته برخورد دو خودرو سواری منجر به کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن ۴ نفر شد که می‌طلبد مسؤولان و متولیان امر فکر اساسی برای جاده‌های مرگبار این شهرستان داشته باشند تا کمتر شاهد داغدارشدن خانواده‌ها باشیم.

همان‌طور که برای جاده داوران نوشتیم و مسؤولان مجدانه پای کار آمدند،  امیدواریم برای این جاده نیز تصمیمات خوبی گرفته شود و هرچه زودتر بودجه مورد نیاز تأمین و دوبانده سازی آن تکمیل شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





دومین جاده پرخطر استان کرمان بازهم قربانی گرفت

منبع: فــارس
? دومین جاده پرخطر استان کرمان بازهم قربانی گرفت