دهکده تندرستی معتادان متجاهر در کرمان کلنگ‌زنی شد

کرمان_ استاندارکرمان گفت: دهکده تندرستی کرمان با هدف جمع‌آوری، درمان و آموزش معتادان متجاهر احداث می‌شود. به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار، صبح سه شنبه درعملیات ساخت این مجموعه در جمع خبرنگاران، هدف از راه‌اندازی آن را جمع‌آوری معتادان متجاهر عنوان کرد و افزود: این مرکز صرف نگهداری نیست و درمان جسمی و روحی افراد […]

کرمان_ استاندارکرمان گفت: دهکده تندرستی کرمان با هدف جمع‌آوری، درمان و آموزش معتادان متجاهر احداث می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار، صبح سه شنبه درعملیات ساخت این مجموعه در جمع خبرنگاران، هدف از راه‌اندازی آن را جمع‌آوری معتادان متجاهر عنوان کرد و افزود: این مرکز صرف نگهداری نیست و درمان جسمی و روحی افراد آسیب دیده را در نظر دارد.

فداکار، با بیان اینکه با کمک سازمان فنی و حرفه‌ای، بحث آموزش و توانمندسازی معتادان متجاهر دنبال می‌شود تا پس از درمان به زندگی عادی برگردند گفت: ساخت سازه سوله‌های این دهکده تندرستی توسط شرکت‌های گل‌گهر، مس و فولاد ماهان آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود نصب آنها در اردیبهشت‌ماه سال آینده انجام گیرد.

گفتنی است دهکده تندرستی با همکاری شرکت‌های گل‌گهر، مس و فولاد ماهان احداث می‌شود و شامل بخش‌های متعددی از جمله درمانگاه، کلینیک اجتماعی، مجموعه ورزشی، سالن اشتغال و کلاس‌های مورد نیاز، بازارچه، خوابگاه، سالن چند منظوره، آشپرخانه، نانوایی و غیره است.

کد خبر ۶۰۳۸۷۸۹




دهکده تندرستی معتادان متجاهر در کرمان کلنگ‌زنی شد

منبع: مــهر
? دهکده تندرستی معتادان متجاهر در کرمان کلنگ‌زنی شد