دنیا باید خدمات ایران به مهاجران افغان را بداند

نذیر کرمان/کرمان رئیس سازمان بین‌المللی مهاجرت در ایران گفت: معتقدم جهان باید آنچه ایران برای رفاه مردم افغانستان انجام می دهد، بداند. که این اقدام ایران براساس اصول بشردوستانه است و باید کار ایران با دنیا به اشتراک گذاشته شود. لالینی ویراسامی امروز ۲۷ فروردین ماه در دیدار با استاندار کرمان با حضور سفیر ژاپن […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس سازمان بین‌المللی مهاجرت در ایران گفت: معتقدم جهان باید آنچه ایران برای رفاه مردم افغانستان انجام می دهد، بداند. که این اقدام ایران براساس اصول بشردوستانه است و باید کار ایران با دنیا به اشتراک گذاشته شود.

لالینی ویراسامی امروز ۲۷ فروردین ماه در دیدار با استاندار کرمان با حضور سفیر ژاپن با اشاره به اینکه سه ماه از حضورم در ایران می‌گذرد، اظهار کرد: از مسئولیت ایران بابت ارائه خدمات در طول دهه‌ها به مهاجران افغان تشکر می کنم و سعی خواهیم داشت رویکرد همه جانبه داشته و حمایت را افزایش دهیم و در این زمینه نیاز به حمایت سازمان های بین المللی است.

وی افزود: معتقدم جهان باید آنچه ایران برای رفاه مردم افغانستان انجام می دهد، بداند. که این اقدام ایران براساس اصول بشر دوستانه است و باید کار ایران با دنیا به اشتراک گذاشته شود و خدمات جمهوری اسلامی اعلام شد.

ویراسامی بیان کرد: تمایل دارم خدمات و کمک ها افزایش یابد و از وزارت کشور و وزارت امور خارجه ایران تشکر کنم و تلاش می کنیم خدمات و حمایت ها را در ایران افزایش دهیم.

رئیس سازمان بین المللی مهاجرت در ایران گفت: سازمان حضور گسترده ای در پاکستان، عراق و … دارد و امیدواریم در ایران هم بتوانیم خدمات را افزایش دهیم.

وی افزود: خدمات ما در زمینه های سلامت، آموزش و معیشت در جریان است و سازمان در زمینه زلزله و کاهش بلایا در کشورهای دیگر فعالیت دارد و حمایت همه جانبه ای در ترکیه پس از زلزله انجام داد. در استان کرمان نیز تمایل داریم در زمینه کاهش بلایا و در صورت بروز حادثه همکاری کنیم.

انتهای پیام




دنیا باید خدمات ایران به مهاجران افغان را بداند

منبع: ایـسنا
? دنیا باید خدمات ایران به مهاجران افغان را بداند