دفاع مقدس خودباوری مردم ایران را تقویت کرد

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: دفاع مقدس سبب زنده شدن خودباوری و اعتماد به‌نفس در مردم ایران شد.  عفت شریعتی‌کوهبنانی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فت فتو ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با استناد به منویات مقام معظم رهبری گفت: جنگ تحمیلی را دشمن برای […]


نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: دفاع مقدس سبب زنده شدن خودباوری و اعتماد به‌نفس در مردم ایران شد.

 عفت شریعتی‌کوهبنانی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فت فتو ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با استناد به منویات مقام معظم رهبری گفت: جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت، اما همین جنگ موجب شعله‌ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه انقلابی شد.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس آشناترین واژه در حماسه‌سازی و بزرگی کشور ایران است که خاطرات رشادت‌ها و دلاوری‌های آن در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی به یادگار می‌ماند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: ماحصل عظیم دفاع مقدس بسیج مردم دلیر ایران است که به همه جهانیان نشان داده شد که با وحدت ملی در مقابل تجاوز به مرزها و سرمایه‌های ملی ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد که هیچ ملتی چشم طمع به ایران اسلامی داشته باشد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه فرهنگ‌سازی در هشت‌سال دفاع مقدس، جوانان و رزمندگان بارها و بارها با جانفشانی و از خود گذشتگی به نمادی بدل شدند که گذشت و شهادت به‌عنوان فرهنگی شایسته همه مسائل دیگر را در خود جای دهد.

شریعتی‌کوهبنانی بیان داشت: دفاع مقدس سبب زنده شدن خودباوری و اعتماد به‌نفس در مردم ایران شد و این خودباوری موجب شناساندن انقلاب اسلامی شد، انقلابی که در اندک زمانی توانست با مقابله در برابر قدرت‌های عظیم و با دفاع مثال‌زدنی رزمندگان اسلام، خود را به‌عنوان انقلابی مردمی و قدرتمند به جهانیان اثبات کند.

انتهای پیام ۸۰۰۱۲/ب





دفاع مقدس خودباوری مردم ایران را تقویت کرد

منبع: فــارس
? دفاع مقدس خودباوری مردم ایران را تقویت کرد