دعوت از وزرا را برای بازدید میدانی مشکلات جازموریان

نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس گفت: به‌منظور بررسی مشکلات شهرستان جازموریان برخی از وزرا را جهت بازدید میدانی دعوت کرده‌ایم. منصور شکراللهی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ گفت: پس از شهرستان شدن جازموریان، اکثر ادارات در این شهرستان مستقر شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به […]



نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس گفت: به‌منظور بررسی مشکلات شهرستان جازموریان برخی از وزرا را جهت بازدید میدانی دعوت کرده‌ایم.

منصور شکراللهی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ گفت: پس از شهرستان شدن جازموریان، اکثر ادارات در این شهرستان مستقر شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به اداره منابع طبیعی، هلال‌ احمر، جهاد کشاورزی، برق و غیره اشاره کرد.

نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر ادارات در شهرستان جازموریان مستقر نشده بودند، رفت‌وآمد مردم به رودبار باید انجام می‌شد؛ بنابراین با استقرار ادارات در شهرستان، کار بزرگی انجام شده است و می‌توان گفت استقرار ادارات، ۵۰ درصد کار را در جازموریان پیش برده است.

وی با بیان اینکه در زمینه احداث و اصلاح راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی قول‌هایی داده شده است، بنابراین مردم باید صبر داشته باشند، اظهار کرد: کارها و اقدامات بسیاری با شهرستان شدن جاموریان در زمینه راه، آب، مسکن و غیره انجام خواهد شد.

شکراللهی بیان کرد: به‌منظور بررسی مشکلات و مسائل شهرستان، برخی از وزرا را جهت بازدید میدانی دعوت کرده‌ایم تا بتوانیم برای
رفع مشکلات و زیرساخت‌ها اعتبار لازم را تأمین کنیم.

نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: چندین سال از موضوع شهرستان شدن جازموریان می‌گذشت اما کار انجام نشد تا آن‌که رئیس جمهور مردمی و انقلابی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با حضور در روستا کروچان در طوفان شدید این مسئله مهم را مطرح کردند و اقدامات لازم جهت شهرستان شدن جازموریان انجام شد.

انتهای خبر/م


دعوت از وزرا را برای بازدید میدانی مشکلات جازموریان

منبع:آرمـان
? دعوت از وزرا را برای بازدید میدانی مشکلات جازموریان