دشمن شکست خورده چون نیروی مردمی پای کار است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز دشمن بدنبال این است که به ملت ما بگوید نمی‌شود اما ما مقدمه ساز ظهور هستیم و نیروی مردمی پای کار ایستاده است. اولین یادواره ۳۵۰ شهید شهرستان کوهبنان و مناطق شمالی شهرستان زرند و ۱۹ شهید گمنام در روستای خانمکان بخش طغرالجرد به همت دوستداران و خادمان شهدا […]

استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز دشمن بدنبال این است که به ملت ما بگوید نمی‌شود اما ما مقدمه ساز ظهور هستیم و نیروی مردمی پای کار ایستاده است.

اولین یادواره ۳۵۰ شهید شهرستان کوهبنان و مناطق شمالی شهرستان زرند و ۱۹ شهید گمنام در روستای خانمکان بخش طغرالجرد به همت دوستداران و خادمان شهدا ، ستاد یادواره شهدای شهرستان کوهبنان و یک موسسه با سخنرانی حجت الاسلام مهدی طائب و مداحی مرتضی طاهری و با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی طائب ضمن تسلیت ایام شهادت امام باقر (ع) گفت: شهادت یک حادثه نیست بلکه شهید راهش را انتخاب می‌کند در حالی که مدت عمر انسان مشخص است.

حجت الاسلام طائب می‌گوید: عمر یک سرمایه است که هم خدا و هم دنیا خریدار آن است در حالی که دنیا محدودیت مکانی دارد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: انسان باید خود را برای قیامت آماده کند روزی که همه چیز تغییر می‌کند در حالی که در قیامت از عمر و مال انسان سوال می‌شود و حساب و کتاب در قیامت دقیق انجام می‌شود.

به گفته استاد دانشگاه خداوند بهترین خریدار جان انسان است در قبال آن بهشت را به انسان می‌دهد که جاودانه است.

حجت الاسلام طائب گفت: بهتر است که انسان وجودش را در راه خدا تقدیم کند، زیرا شهید می‌تواند اثر بدهد و اثر بپذیرد، چون زنده است و نزد پروردگارش روزی می‌خورد.

حجت الاسلام طائب می‌گوید: شهدا محدودیت جسم ندارند، چون زنده اند پرونده آنان همواره به خوبی مفتوح می‌ماند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز دشمن بدنبال این است که به ملت ما بگوید نمی‌شود، اما ما مقدمه ساز ظهور هستیم، چون نیروی مردمی پای کار حق ایستاده است.

استاد حوزه و دانشگاه می‌گوید: کفه قدرت در دنیا باید به نفع یاوران امام زمان (عج) تغییر کند تا حضرت ظهور کنند.

حجت الاسلام طائب گفت: هر چه به نقطه قدرت یاوران امام زمان (عج) نزدیک‌تر شویم کار سخت‌تر می‌شود.

به گفته حجت الاسلام طائب امروز ایران اسلامی قدرت حاصل کرده و دشمن شکست خورده البته جمعیت ایران همواره مورد توجه بوده است.

فت فتو کرمان کرمان




دشمن شکست خورده چون نیروی مردمی پای کار است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? دشمن شکست خورده چون نیروی مردمی پای کار است