دشمن در فضای مجازی با تولید و ترویج شبهات به دنبال دریدن پرده های حیاست

فرماندار رودبارجنوب گفت: دشمن در بستر فضای مجازی با تولید و ترویج شبهات و همچنین تولید محتوای ضد عفت و حیا به دنبال انحراف جوانان مومن و دریدن پرده های حیاست. به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، جلسه شورای فرهنگ عمومی روز گذشته بخش جازموریان با حضور امام جمعه جازموریان، فرماندار،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه […]

فرماندار رودبارجنوب گفت: دشمن در بستر فضای مجازی با تولید و ترویج شبهات و همچنین تولید محتوای ضد عفت و حیا به دنبال انحراف جوانان مومن و دریدن پرده های حیاست.

به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، جلسه شورای فرهنگ عمومی روز گذشته بخش جازموریان با حضور امام جمعه جازموریان، فرماندار،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب و جمعی از مسؤولان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

 
پرورش در این جلسه با بیان اينکه فرهنگ بر کلیه امور اولویت دارد، گفت: رهبر معظم انقلاب، سال‌ها قبل ناتوی فرهنگی، تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و … را مطرح کردند اما توجه نکردیم.
 
وی بیان کرد: دشمن ﺑﺮﺍﯼ نابودی ﺗﻤﺪﻥ ما خانواده،نظام آموزشی و الگو ها ﺭﺍ نشان گرفته است.
 
فرماندار رودبارجنوب تصریح کرد: دشمن در بستر فضای مجازی با تولید و ترویج شبهات و همچنین تولید محتوای ضد عفت و حیا به دنبال انحراف جوانان مومن و دریدن پرده های حیاست.
 
فرماندار رودبار جنوب بیان کرد: این حواث اخیر به ما نشان داد که از دشمن غفلت کردیم و آن‌ها برخی از دختران و پسران جوان کشورمان را به تسخیر افکار و ایده‌های خود در آوردند و حتما باید جبران غفلت شود.
 
وی عنوان کرد: نباید فضای غیر قابل کنترل و غیر منضبط مجازی در اختیار دشمن رها شود تا به ابزار نفوذ و سلطه فرهنگی آنان مبدل گردد.
 
فرماندار رودبارجنوب خاطر نشان کرد: لازم است جوانان پیشینه گروه های سیاسی مثل منافقین و … که دعوت می‌کنند به اغتشاش را بررسی و مطالعه کنند و ببینند همین گروه‌هایی که امروز دلسوز جوانان شده اند چه جنایت‌هایی را مرتکب شده اند.
 
انتهای پیام/پ




دشمن در فضای مجازی با تولید و ترویج شبهات به دنبال دریدن پرده های حیاست

منبع:آرمـان
? دشمن در فضای مجازی با تولید و ترویج شبهات به دنبال دریدن پرده های حیاست