دشمن به‌دنبال دین‌زدایی از جامعه اسلامی است/ حجاب زن ایرانی باطل‌کننده تئوری غرب

امام جمعه جیرفت گفت: آزادی بی‌قید و بند، آزادی بدون معنویت که از خرد برخوردار نباشد همان است که غرب دنبال پیاده‌‌کردن آن در ایران و دین‌زدایی از زندگی مردم و جامعه اسلامی است. به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام میثم تارم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به لزوم توجه […]


امام جمعه جیرفت گفت: آزادی بی‌قید و بند، آزادی بدون معنویت که از خرد برخوردار نباشد همان است که غرب دنبال پیاده‌‌کردن آن در ایران و دین‌زدایی از زندگی مردم و جامعه اسلامی است.

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام میثم تارم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به لزوم توجه مومنین به آفت هواپرستی و آرزوهای بلند و دست نیافتنی اظهار کرد: این دو، انسان را از پذیرش حق باز می‌دارند و ریشه فتنه و آشوب‌ها هواهای نفسانی است که منشأ فساد و فتنه می‌شود.

امام جمعه جیرفت افزود: در اغتشاشات بحث دفاع از زن و آزادی نیست این همین غوطه‌ور شدن در هواهای نفسانی و فساد است و غرب در این منجلاب غوطه‌ور است و دنبال آلوده کردن ملل جهان در فساد است.‌

خطیب جمعه جیرفت با اشاره به دفاع غرب از فتنه‌گران در کشورمان ادامه داد: آزادی بی‌قیدوبند، آزادی بدون معنویت که از خرد برخوردار نباشد همان است که غرب دنبال پیاده‌‌کردن آن در ایران و دین‌زدایی از زندگی مردم و جامعه اسلامی است.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی و ادامه حرکت این نظام برای غرب سخت است که زن مسلمان ایرانی با حفظ حجاب تمامی مراحل ترقی را طی کند و این باطل‌کننده تئوری غرب است و علت مخالفت غرب با حجاب، معنویت و دینداری این است که دختر دین‌دار ایرانی با حفظ حجاب یک زن نمونه متخصص و صاحب‌نظر در تمامی امور است.

حجت‌الاسلام تارم با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: ایران اسلامی به‌خاطر ترویج فرهنگ بسیج و شهادت‌طلبی شکست‌ناپذیر است، اما باید حواس‌مان به فتنه‌هاجمع و حرکت بسیج نباید سست شود.

خطیب جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: جنگ ترکیبی دشمن ابعادی دارد که با راهبردهای اقتصادی و درگیری‌های داخلی، جنگ‌ سایبری، شورش‌های محلی و دیپلماسی همراه است و تئوری غرب این است با این جنگ ترکیبی و نیابتی، ایران را سرگرم مسائل داخلی خود کند و با فرصت‌طلبی، ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را وادار به تسلیم در مقابل خواسته‌های نامشروع خودشان کنند.

وی گفت: این نظام با ریشه‌های قوی و گسترش آن در تمام جهان اسلام با اغتشاش عده‌ای اندک تجزیه‌طلب و منافق از پای نخواهد افتاد و دشمنان آرزوی سوری‌سازی ایران را به گور خواهند برد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





دشمن به‌دنبال دین‌زدایی از جامعه اسلامی است/ حجاب زن ایرانی باطل‌کننده تئوری غرب

منبع: فــارس
? دشمن به‌دنبال دین‌زدایی از جامعه اسلامی است/ حجاب زن ایرانی باطل‌کننده تئوری غرب