دشمن از اثربخشی خون شهید سلیمانی در بهت فرو رفته است

کرمان – رئیس پژوهشکده دفاع مقدس گفت: اثر بخشی خون شهید سلیمانی برای جریان مقاومت کاملا ملموس است و دشمن را در بهت فروبرده است. سردار عبدالله عراقی در گفتگو با مهر اظهار داشت: سردار سلیمانی ذخیره الهی بود که خداوند نگه داشته بود در روزهایی که نیاز اسلام است مسلمانان را علیه کفار سازماندهی […]

کرمان – رئیس پژوهشکده دفاع مقدس گفت: اثر بخشی خون شهید سلیمانی برای جریان مقاومت کاملا ملموس است و دشمن را در بهت فروبرده است.

سردار عبدالله عراقی در گفتگو با مهر اظهار داشت: سردار سلیمانی ذخیره الهی بود که خداوند نگه داشته بود در روزهایی که نیاز اسلام است مسلمانان را علیه کفار سازماندهی کنند، این قدر سازماندهی ایشان بی نظیر است که چندین کشور را دور هم جمع می‌کند و عملیات مرکب انجام دهد.

وی افزود: عملیات مرکب به گونه‌ای است که سربازان باید سال‌ها در قالب پیمان نامه‌های نظامی تمرین ببینید و فرهنگ سازی شود.

سردار عراقی ادامه داد: اما این شهید با اخلاص توانست ۱۰ کشور را دور هم جمع کند و با سازماندهی مردم مقابل استکبار ایستادگی کنند.

وی گفت: می‌دیدیم بچه‌های کشورهای دیگر که در منطقه بودند به شدت سردار را دوست دارند و این به خاطر اخلاص و صدق ایشان بود.

وی گفت: شهادت ایشان اثر بخشی اش از دوران زندگی بیشتر است و این شجره طیبه می‌باشد، در زنده ماندن دل مؤمنان را شاد می‌کرد و دشمنان را به وحشت می‌انداخت و شهادتش هم مانند شیشه عطری که بکشند فضا را پر کرده است.

کد خبر ۵۳۹۰۸۲۰




دشمن از اثربخشی خون شهید سلیمانی در بهت فرو رفته است

منبع: مــهر
? دشمن از اثربخشی خون شهید سلیمانی در بهت فرو رفته است