دست نوشته راهبردی سردار با رمز «عاشورا»

سردار حاج‌قاسم سلیمانی به مناسبت آغاز محرم‌الحرام، یک متن راهبردی با رمز عاشورا نوشته است. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، از زمانی که فرزند کرمان آسمانی شد و حضرت آقا راه سربازش را راه درست و عقیده و کلامش را چراغ راه خواندند و از او به عنوان یک مکتب نام بردند، پرداختن به […]


سردار حاج‌قاسم سلیمانی به مناسبت آغاز محرم‌الحرام، یک متن راهبردی با رمز عاشورا نوشته است.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، از زمانی که فرزند کرمان آسمانی شد و حضرت آقا راه سربازش را راه درست و عقیده و کلامش را چراغ راه خواندند و از او به عنوان یک مکتب نام بردند، پرداختن به حاج‌قاسم نیز رنگ‌وبوی جدیدی گرفت و هر چند مدت یک بار از گنجینه باورهای عمیق و اعتقادات بالای او سخنان و دست‌نوشته‌هایی منتشر می‌شود که مورد استقبال گسترده عموم مردم قرار می‌گیرد.

در تازه‌ترین اقدام و به مناسبت فرارسیدن محرم‌الحرام، ماه خون و قیام، دست‌نوشته‌ای از آن سردارِ عاشقان منتشر شده که سردار سلیمانی آن را به مناسبت آغاز ماه محرم نوشته است.

او در یک جمله کوتاه آورده: «کشوری که در قلب، اسمِ حسین را دارد، فرهنگِ عاشورا را دارد، باید در زیست و فرهنگ الگوی جهان شود».

گویا باید این دست‌نوشته‌ می‌ماند و می‌ماند و درست در حساس‌ترین نقطه روزگار دست به دست می‌شد که بدانیم افق نگاه‌مان باید تا کجای این عالم خاکی برود تا به افلاکی شدن‌مان کمک کند.

این دست‌نوشته‌ می‌تواند تلنگری باشد برای ما تا به خود بیاییم و بدانیم که چقدر کار نکرده داریم، چقدر راه نرفته داریم.

در گرماگرم زندگی و در عبور از راه‌های دشوار و پیچ‌های سخت تاریخی، نشانه‌هایی از شهدا امیدبخش ظاهر می‌شوند و ایمان و اعتقاد را بالا می‌برند.

این سخن هم از جنس همان امید و ایمان است، شنیدنش از زبان مردی که دنیا را تکان داد و دلها را آرام کرد، سبب ایجاد یک راه می‌شود، راهی میان‌بر که ارادتمندان آن عزیز والامقام باز می‌کنند تا به یک نتیجه مطلوب برسد.

راهی که شهدا آن را برایمان روشن کرده‌اند و مشخص می‌کند آینده از آن ارادتمندان حسین فاطمه(س) است.

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب





دست نوشته راهبردی سردار با رمز «عاشورا»

منبع: فــارس
? دست نوشته راهبردی سردار با رمز «عاشورا»