دستگیری قاتل و دیگر عاملان نزاع منجر به قتل در سیرجان

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: عامل اصلی وقوع قتل و ۲ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی منجر به این قتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند. به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، خواجه‌پور در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام وقوع نزاع دسته جمعی منجر […]


فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: عامل اصلی وقوع قتل و ۲ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی منجر به این قتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، خواجه‌پور در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام وقوع نزاع دسته جمعی منجر به قتل در یکی از شرکت‌های ساختمانی در حاشیه شهر سیرجان، بلافاصله تیم گشت پاسگاه محمودآباد به محل اعزام و در بررسی‌های اولیه مشخص شد چند جوان به دلیل اختلافات با یکدیگر درگیر و طی نزاعی که بین آنها شکل می‌گیرد یکی از آنها با ضربات سلاح سرد مجروح و در دم فوت می‌کند و ضارب و دیگر افراد دخیل در نزاع از محل متواری می‌شوند.

 فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به انجام پیجویی‌های پلیسی برای شناسایی و دستگیری قاتل و عاملان این نزاع تصریح کرد: در این رابطه با تلاش تیم‌های از پلیس آگاهی عامل وقوع قتل که جوان ۲۵ ساله است و ۲ نفر از افراد مشارکت کننده در این نزاع دسته جمعی شناسایی و طی چند عملیات جداگانه در اطراف محل وقوع قتل در کمتر از یک دستگیر شدند.

 خواجه پور با اشاره به اینکه علت و انگیزه این نزاع منجر به قتل عدم کنترل خشم ضارب بوده است، گفت: در این رابطه همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





دستگیری قاتل و دیگر عاملان نزاع منجر به قتل در سیرجان

منبع: فــارس
? دستگیری قاتل و دیگر عاملان نزاع منجر به قتل در سیرجان