دستگیری شکارچی غیر مجاز در سیرجان

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیرجان از دستگیری یک نفر متخلف به جرم شروع به شکار و حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان؛ علی اکبر رسولیان گفت: در پی تماس‌های تلفنی […]

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیرجان از دستگیری یک نفر متخلف به جرم شروع به شکار و حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان؛ علی اکبر رسولیان گفت: در پی تماس‌های تلفنی دوست‌داران طبیعت مبنی بر حضور فردی با قصد شکار در زیستگاه‌های این شهرستان، مامورین اجرایی یگان حفاظت سریعا به محل اعزام و متخلف را تحت نظر می‌گیرند که در هنگام پایین آمدن از کوه متواری می‌شود و پس ساعت‌ها تعقیب و گریز، مامورین موفق به دستگیری این متخلف می‌شوند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیرجان ادامه داد: از این فرد یک قبضه سلاح ساچمه زنی تک‌لول غیرمجاز کشف و ضبط شد. پرونده این متخلف به جرم شروع به شکار و حمل سلاح غیرمجاز تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: دوست‌داران محیط زیست در شهرستان سیرجان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه ۱۵۴۰ به اطلاع یگان حفاظت این اداره برسانند.

انتهای خبر/م




دستگیری شکارچی غیر مجاز در سیرجان

منبع:آرمـان
? دستگیری شکارچی غیر مجاز در سیرجان