دستگیری سارقی که خودروهای پراید اطراف مراکز درمانی کرمان را سرقت می‌کرد

کرمان – فت فتو – رییس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف ۹ دستگاه خودرو سرقتی و سه فقره سرقت محتوایات داخل خودرو و دستگیری متهمی خبر داد که این خودروها را از اطراف مراکز درمانی سرقت می کرد. به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ یدالله […]

کرمان – فت فتو – رییس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف ۹ دستگاه خودرو سرقتی و سه فقره سرقت محتوایات داخل خودرو و دستگیری متهمی خبر داد که این خودروها را از اطراف مراکز درمانی سرقت می کرد.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ یدالله حسن‌پور افزود: در پی کسب اخبار و گزارش های مردمی مبنی بر سرقت چندین دستگاه خودرو پراید در اطراف مراکز درمانی شهر کرمان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این رابطه ماموران با انجام اقدامات پلیسی، هویت عامل این سرقت ها را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام پلیس تصریح کرد: متهم با پرسه زنی در اطراف مراکز درمانی و نقاط خلوت شهر ابتدا خودرو های پراید با سال ساخت قبل از ۸۵ را که بدون تجهیزات ایمنی رها شده بودند را شناسایی و سپس با یک عدد سوئیچ آنها را سرقت می کرد.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به اعتراف متهم به ۹ فقره سرقت خودرو و سه فقره سرقت محتویات داخل خودروهای پراید گفت: ارزش ریالی سرقت های انجام شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده که همه اموال تحویل مالباختگان شده است.




دستگیری سارقی که خودروهای پراید اطراف مراکز درمانی کرمان را سرقت می‌کرد

منبع: ایرنـا
? دستگیری سارقی که خودروهای پراید اطراف مراکز درمانی کرمان را سرقت می‌کرد