دستگیری زندانی فراری پس از ۱۱ سال

کرمان – جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری شرور و زندانی فراری پس از ۱۱ سال در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی خبر داد. به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالعلی روانبخش با اعلام این خبر گفت: در اجرای دستور واصله از اجرای احکام دادگستری مبنی بر جلب و […]

کرمان – جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری شرور و زندانی فراری پس از ۱۱ سال در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی خبر داد.

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالعلی روانبخش با اعلام این خبر گفت: در اجرای دستور واصله از اجرای احکام دادگستری مبنی بر جلب و دستگیری متهم فراری، به اتهام حمل و جابجایی ۲۰۰ کیلوگرم تریاک، تیراندازی، اخلال در نظم عمومی و ضرب و جرح بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به سوابق این شرور بیان داشت: این متهم در سال ۱۳۷۹ به اتهام حمل و جابجایی ۲۰۰ کیلو تریاک به ۲۵ سال حبس محکوم شده بود و پس از گذراندن ۵ سال از محکومیت خود در سال ۸۴ با گذاشتن وثیقه و معرفی ضامن از زندان متواری و در همین مدت اقدام به تیراندازی و مجروح کردن فردی کرده که در همان سال توسط مأموران دستگیر و روانه زندان می‌شود.

سرهنگ روانبخش تصریح کرد: متهم تا سال ۱۳۸۹ در حبس بوده که مجدداً با گذاشتن وثیقه از زندان فرار و اقدام به تیراندازی می‌کند و مدت ۱۱ سال متواری و تحت تعقیب پلیس بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: سرانجام مأموران پلیس امنیت عمومی استان با تلاش‌های شبانه روزی و انجام کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت موفق شدند محل اختفا این متهم را در استان‌های جنوبی کشور شناسایی کنند.

سرهنگ روانبخش تصریح کرد: مأموران پس از گرفتن نیابت قضائی و با حضور در محل اختفا متهم و با شگردهای خاص پلیسی و در عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم و معرفی او به مراجع قضائی شدند.

کد خبر ۵۲۸۸۹۰۹




دستگیری زندانی فراری پس از ۱۱ سال

منبع:مــهر
? دستگیری زندانی فراری پس از ۱۱ سال