دستگاه قضا اشتغال زایی ۵۰۰ جوان شهربابکی را پیگیری می‌کند

رییس کل دادگستری استان کرمان از پیگیری قضایی برای حل مشکل کارگاه‌های تبدیل سرباره‌ مس و ایجاد زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر در این کارگاه‌ها خبر داد. فت فتو کرمان –  یدالله موحد در حاشیه سفر یکروزه به شهرستان شهربابک و در بازدید از کارگاه‌های تولید کاتد مس این شهرستان گفت: جمعی از عزیزان کارگاه‌های تبدیل سرباره‌های […]

رییس کل دادگستری استان کرمان از پیگیری قضایی برای حل مشکل کارگاه‌های تبدیل سرباره‌ مس و ایجاد زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر در این کارگاه‌ها خبر داد.

فت فتو کرمان –  یدالله موحد در حاشیه سفر یکروزه به شهرستان شهربابک و در بازدید از کارگاه‌های تولید کاتد مس این شهرستان گفت: جمعی از عزیزان کارگاه‌های تبدیل سرباره‌های مس به کاتد را با اخذ مجوز‌های لازم و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز این فرایند راه اندازی کرده اند و سرمایه گذاری بزرگی نیز با استفاده از منابع مالی شخصی یا استفاده از تسهیلات بانکی در این زمینه هزینه شده است.

او می گوید: عدم تخصیص سهمیه سرباره‌های مس به این کارگاه‌ها مانع ایجاد اشتغال شده است که به منظور رفع این مشکل، پیگیری‌های لازم در ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی انجام می‌شود تا در نهایت با رفع مشکلات و تخصیص سهمیه موردنظر، زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر در این کارگاه‌ها فراهم شود.

انتهای پیام/ح




دستگاه قضا اشتغال زایی ۵۰۰ جوان شهربابکی را پیگیری می‌کند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? دستگاه قضا اشتغال زایی ۵۰۰ جوان شهربابکی را پیگیری می‌کند