دستگاه قضایی استان کرمان پشتیبان تولید کنندگان

دادستان کرمان گفت: دستگاه قضایی تا کنون از تعطیلی بسیاری از کارخانجات و‌ واحدهای تولیدی جلوگیری کرده و تولیدکنندگان همواره از حمایت‌های دستگاه قضایی ابراز خرسندی کرده‌اند. به گزارش فت فتو ، دادخدا سالاری در جلسه اجرای طرح سند تحول قضایی با اشاره به اینکه رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده‌های مفاسد اقتصادی […]

دادستان کرمان گفت: دستگاه قضایی تا کنون از تعطیلی بسیاری از کارخانجات و‌ واحدهای تولیدی جلوگیری کرده و تولیدکنندگان همواره از حمایت‌های دستگاه قضایی ابراز خرسندی کرده‌اند.

به گزارش فت فتو ، دادخدا سالاری در جلسه اجرای طرح سند تحول قضایی با اشاره به اینکه رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده‌های مفاسد اقتصادی و اداری از اولویت‌های دستگاه قضایی در سال جاری است گفت: دادسرای کرمان بر مبنای تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش دارد که پشتیبانی قاطع قضایی از تولیدات دانش‌بنیان و اشتغال آفرین را بیش از گذشته محقق سازد.

 

وی با بیان اینکه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان از مدیران واحدهای تولیدی و اقتصادی به ویژه مدیران شرکت‌های دانش بنیان حمایت می کند ، گفت: یکی از وجوه بنیادین برای حفظ سلامت اقتصادی در جامعه و حرکت بر ریل‌های قانونی در این حوزه، برخورد سریع، قاطع و بازدارنده با مفاسد اقتصادی است.

 

 

سالاری یادآور شد: دادستانی کرمان برنامه‌های عملیاتی خود ذیل سند تحول و تعالی قضایی را تدوین کرده و در سال جاری بر این مبنا به شکلی برنامه محور و دقیق حرکت می‌کند تا از این مسیر فضای ضمن توسعه سلامت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه، راهبردهای مورد تاکید ریاست محترم قوه قضاییه نیز به بهترین شکل ممکن اجرایی شده و مردم هر چه بیشتر طعم شیرین عدالت را بچشند.




دستگاه قضایی استان کرمان پشتیبان تولید کنندگان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? دستگاه قضایی استان کرمان پشتیبان تولید کنندگان