دستگاه‌های ملی باید از کشاورزان حمایت کنند

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان گفت:«بخش زیادی از معیشت و زندگی مردم مناطق شرقی و جنوبی استان کرمان وابسته به کشاورزی است‌ علاوه بر اینکه تولید ملی و امنیت غذایی کشور را نیز دارند». محمدمهدی فداکار در دیدارِ معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود:«زندگی صدها هزار نفر در استان کرمان به کشاورزی و تولید […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان گفت:«بخش زیادی از معیشت و زندگی مردم مناطق شرقی و جنوبی استان کرمان وابسته به کشاورزی است‌ علاوه بر اینکه تولید ملی و امنیت غذایی کشور را نیز دارند».

محمدمهدی فداکار در دیدارِ معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود:«زندگی صدها هزار نفر در استان کرمان به کشاورزی و تولید محصولاتی چون خرما،پسته و ذرت وابسته است و وزارتخانه و دستگاه‌های ملی باید پشتیبانی‌های لازم را از کشاورزان داشته باشند».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،وی همچنین بیان کرد:«آموزشگاه‌ها و پژوهشکده‌های متعددی نیز در استان وجود دارد که می‌طلبد با همراهی دستگاه‌های ملی،بحث امنیت غذایی،مبارزه با آفات و جلوگیری از خسارت گسترده در بخش کشاورزی را مورد توجه قرار دهند».

ذبیح‌الله حسن‌شاهی معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز در این نشست گفت:«برنامه‌های تکلیفی سازمان پدافند غیرعامل در استان کرمان به خوبی در حال اجرا است و کرمان جزو سه استان برتر در این حوزه محسوب می‌شود».

وی از توافق‌ با سه شرکت مس سرچشمه،گل‌گهر و مس شهربابک برای راه‌اندازی مرکز غربالگری قطعات الکترونیکی در کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد:«با راه‌اندازی این مرکز شاهد اتفاق بزرگی در استان و کشور خواهیم بود». /پ




دستگاه‌های ملی باید از کشاورزان حمایت کنند

منبع:خبر کرمان
?

دستگاه‌های ملی باید از کشاورزان حمایت کنند

:اخبار استان کرمان – اقتصادی