در گفتمان جمهوری اسلامی مردم کارگردان و طراح اصلی میدان سیاست هستند

ائمه جمعه استان کرمان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفتند: تبلیغات رسانه‌های دشمن وسوسه‌های خناسان و دشواری‌های اقتصادی و معیشتی نتوانست خللی در عزم ملت ایران ایجاد کند. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آیین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.   در خطبه‌های اول به‌مانند […]

ائمه جمعه استان کرمان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفتند: تبلیغات رسانه‌های دشمن وسوسه‌های خناسان و دشواری‌های اقتصادی و معیشتی نتوانست خللی در عزم ملت ایران ایجاد کند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آیین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.
 
در خطبه‌های اول به‌مانند همیشه سخنان، ائمه جمعه در زمینه توجه‌به تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث و روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام بیان شد و در خطبه‌های دوم نماز جمعه، مسائلی در حوزه فرهنگی همچون موضوعات روز شهرستان‌ها، مسائل مهم ملی کشور ازجمله دهه فجر و حضور حداکثری در انتخابات عنوان شد.

امام جمعه عنبرآباد: در گفتمان جمهوری اسلامی مردم کارگردان میدان سیاست هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید بامری امام جمعه عنبرآباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: مردم ایران اسلامی با حضور آگاهانه در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن در یاری جبهه حق و انجام تکلیف دینی و انقلابی خود، رحمت و برکات الهی و رضایت قلب مبارک حضرت بقیه‌الله‌الاعظم را به دست آوردند.

وی افزود: از ابعاد مهم این حماسه، این حقیقت است که تبلیغات رسانه‌های دشمن وسوسه‌های خناسان و دشواری‌های اقتصادی و معیشتی نتوانست خللی در عزم ملت ایران ایجاد کند و ملت ایران را از حرکت در مسیری که طی می‌کنند باز بدارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بامری عنوان کرد: حضور وفادارانه و بصیرت مدار مردم در راهپیمایی‌ها، انتخابات‌ و دیگر میدان‌های مهم، نشان داده است که مشکلات اقتصادی و معیشتی گرچه در تدبیر و مدیریت زندگی‌ها اخلال ایجاد می‌کند اما در تحلیل این فهم دچار اشتباه محاسباتی نشده است.

وی گفت: در گفتمان جمهوری اسلامی این مردم هستند که کارگردان و طراح اصلی میدان سیاست هستند و ان‌شاءالله در دو انتخابات سرنوشت ساز پیشرو هم مردم ایران اسلامی حق و تکلیف خود را در انتخابات می‌شناسند و به فضل خدای متعال برگ زرین دیگری را در دفتر انقلاب اسلامی ثبت خواهند کرد.

حجت الاسلام بامری گفت: حضور معنی دار نوجوانان دهه هشتادی و نودی در این راهپیمایی نشان داد که انقلاب اسلامی در عمق جان ایرانیان جای دارد و ماندگار است و ماندگار خواهد بود.

وی افزود: پیام حضور حماسی ۲۲ بهمن با وجود شدت مشکلات اقتصادی این است که مردم با آگاهی از فشارهای خارجی به عنوان یکی از مهم‌ترین ریشه‌های مشکلات اقتصادی موجود و تلاش دشمنان برای ایجاد دوگانه میان حل مشکلات را نه در تسلیم در برابر دشمنان، بلکه در پشتیبانی از کارگزاران انقلابی می‌دانند.
 

امام جمعه فهرج: ۲۲ بهمن امسال، میثاق دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها با انقلاب بود

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، با قدردانی از حماسه‌آفرینی اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حقیقتاً، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، میثاق دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها، با انقلاب اسلامی ایران بود.

وی افزود: از ابعاد مهم حماسه ۲۲ بهمن امسال، این حقیقت است، که تبلیغات رسانه‌های دشمن و دشواری‌های اقتصادی و معیشتی نتوانست عزم ملت ایران را سست کند.

امام جمعه فهرج تصریح کرد: حضور وفادارانه مردم در راهپیمایی‌ها، انتخابات‌ها و در میدان‌های مجاهدت، نشان داده است که مشکلات اقتصادی و معیشتی گرچه در تدبیر و مدیریت زندگی اخلال ایجاد کرده، اما ثابت کرد که این مردم فهیم دچار اشتباه محاسباتی نشده‌اند و پای انقلاب خود ثابت قدم هستند.

آقاملایی همچنین با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفندماه، بیان کرد: در دو انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز، ملت ما، حق و تکلیف خود را می‌شناسند و خواهیم دید یا حضور پرشور، برگ زرینی دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت و با هر رأی یک تیر به تل‌آویو و کاخ سفید شلیک خواهند کرد.

وی در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار مرزی رفح اشاره کرد و گفت: مدعیان حقوق بشر دروغ می‌گویند، این‌ها دنباله‌رو، سیاست‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند، اما باید بدانند، روزی مستضعفین بر آمریکا و اسراییل پیروز خواهند شد.

امام‌جمعه فاریاب: مردم امسال با حضور آگاهانه خود در ۲۲ بهمن حماسه آفریدند

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس گروهی امام جمعه شهرستان فاریاب ضمن عرض تبریک به‌مناسبت اعیاد شعبانیه بیان کرد: از حضور گسترده و آگاهانه مردم فاریاب در ۲۲ بهمن تشکر می‌کنم، این حضور مردم  حتی در سراسر کشور حاوی پیام‌هایی بود، پیام اول اینکه ما اجازه نمی‌دهیم، نظام اسلامی تضعیف شود؛چون برای این نظام هزینه جانی، مالی و آبرویی بسیار داده‌ایم.

خطیب نماز جمعه تصریح کرد: پیام دوم اینکه دشمن دلش را به تحریم‌ها، فشار معیشتی و اقتصادی خوش کرده است که با حضور مردم ناامید شد، حضور مردم دلیل بر ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری آنهاست، میثاق دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها نشان داد که دشمن در جدا کردن این نسل از انقلاب ناکام مانده است.

حجت‌الاسلام گروهی به انتخابات پیش‌رو اشاره و ابراز امیدواری کرد: ملّت ایران با حضور حداکثری در انتخابات دشمن را مأیوس خواهند کرد و انتخابات پر شوری را رقم خواهند زد.

امام جمعه فاریاب گفت: رضاخان با کودتا آمد و با کودتا هم ماندگار شد، هر دو کودتا، کودتای انگلیسی بود استکبار به‌دنبال این است که کسی در کشور ایران روی کار بیاید که نوکر غرب و آمریکا باشد اما این آرزو را به گور خواهد برد.

امام جمعه شهرستان راور: مردم نقطه قوت جمهوری اسلامی هستند

حجت‌الاسلام محمد زمانی امام جمعه راور گفت: ویژگی مردمی بودن جمهوری اسلامی از سال ۴۲ و از همان روزهای آغازین نهضت اسلامی امام(ره) وجود داشته و مردم در تمام امور باید نقش‌آفرین باشند.

خطیب جمعه راور گفت: دشمن از حضور پرقدرت و همیشگی مردم برای پیشرفت کشور هراس دارد، و افزود: مقام معظم رهبری بر ایجاد امید خصوصاً در جوانان و آینده‌سازان کشور با بیان دستاوردهای نظام و حل مشکلات کشور تأکید کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در پیش بودن انتخابات مجلس و لزوم حضور حماسی است، بنابراین از مردم راور خواست تا برای شور انتخاباتی و حضور حداکثری تلاش خود را داشته باشند.
 

امام جمعه شهربابک: تبلیغات شیاطین علیه انتخابات برای ناامیدی مردم است

حجت‌الاسلام محمد انصاری امام جمعه شهربابک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ضمن تشکر از حضور با‌شکوه مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه گفت: این‌همه برکت در طی ۴۵ سالی که از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد به‌خاطر حضور مردم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ این انقلاب یک شگفتی است، امام راحل انجام وظیفه کردند و نتیجه آن را خداوند رقم زد.

حجت‌الاسلام افزود: مجلس نخبگان و شورای اسلام نشانه پویایی نظام است و ان‌شاءالله همان‌طور که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشتید در انتخابات هم شرکت کنید.

امام جمعه شهربابک اظهار کرد: شیطان در علوم سیاسی می‌خواهد بدعت‌ها و مسائل قبل تکرار شود و تبلیغ آنها علیه انتخابات برای ناامیدی مردم است، اما امیدواریم خداوند تقوا، پویایی و سرزندگی را به‌ما عنایت کند.
 

امام جمعه رودبار جنوب: انتخابات مظهر و نماد حضور و قدرت مردم است

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبارجنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: نتیجه‌ انتخابات حفظ کشور است.

وی در ادامه با بیان اينکه در این دوره که اولین انتخابات در این دولت و بعد از شکست فتنه پیچیده و آشوب‌های سال گذشته علیه مردم است، گفت:  دشمنان اسلام و انقلاب برای کم‌رنگ جلوه دادن و عدم حضور مردم تبلیغات گسترده کرده‌اند و از هر حربه‌ای استفاده می‌کنند تا مردم را بی‌اعتماد کنند و امید به آینده را از او بگیرند.

امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد:  هر رأیی که داده می‌شود، عقبه‌های دشمن تخریب می‌شوند و با این رأی ما به سازندگی و پیشرفت کشور کمک می‌شود.

وی افزود: باید انسان رأیی که می‌دهد بین خود و خداوند حجت شرعی داشته باشد و ملاک‌هایی از جمله اعتقاد راسخ به نظام دشمن‌شناسی را داشته باشد تا اینکه بتواند مقابل استکبار بایستاد.

امام جمعه رودبار جنوب به ۲۹ بهمن روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی اشاره کرد و افزود: باید مردم را در رابطه با مسائل اقتصادی به‌ صحنه بیاوریم از فکر مردم و سرمایه‌ مردم در جهت اقتصاد مقاومتی باید استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: اصل ۴۴ قانون اساسی به‌خوبی اجرا و از تولید ملی حمایت شود و دولت باید در این جهت پیشکسوت باشد چرا که بها دادن به اقتصاد دانش‌بنیان چون علم و فناوری وقتی به آن‌ توجه شود، ثروت‌آور است.

حجت‌الاسلام افشارمنش با بیان اينکه ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی این است که تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی حرکتی است راهبردی برای حفظ استقلال اقتصادی کشور و رمز موفقیت در اقتصاد مقاومتی این است، برنامه‌ریزان و سیاست‌گذاران امور اقتصادی مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان در کنار هم باشند و یکی از مهم‌ترین موانع اقتصاد مقاومتی مفاسد اقتصادی است.

درحال تکمیل….

انتهای خبر/ طهماسبی

 




در گفتمان جمهوری اسلامی مردم کارگردان و طراح اصلی میدان سیاست هستند

منبع:آرمـان
? در گفتمان جمهوری اسلامی مردم کارگردان و طراح اصلی میدان سیاست هستند