در دولت سیزدهم ۴۰ درصد به فضای ورزشی استان کرمان اضافه شده است

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۴۰ درصد به فضاهای ورزشی استان اضافه شده است. رضا رضایی عصر امروز ۱۶ تیرماه در آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور (برادران) در کرمان اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ورزشی فرهنگیان استان کرمان میزبان مسابقات فوتسال […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۴۰ درصد به فضاهای ورزشی استان اضافه شده است.

رضا رضایی عصر امروز ۱۶ تیرماه در آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور (برادران) در کرمان اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ورزشی فرهنگیان استان کرمان میزبان مسابقات فوتسال برداران زیر ۴۰ سال انتخاب شد.

او ادامه داد: امسال شش استان میزبان مسابقات ورزشی فرهنگیان هستند.

مدیرکل اموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: هر چه در ورزش سرمایه گذاری کنیم به همان میزان از آسیب‌های اجتماعی کاسته می‌شود.

او اظهار کرد: داشتن جامعه سالم در گرو سرمایه‌گذاری بر روی آموزش و پرورش، دانش آموزان و ورزش است.

رضایی معتقد است که سرمایه‌گذاری در بخش آموزش و پرورش سودبر و اصلا هزینه‌ای نیست و هر چه همکاران آموزش و پرورش را شاداب‌تر نگهداریم تاثیر آن را در جامعه خواهیم دید.

او در ادامه بیان کرد: امسال در استان کرمان حدود ۱۰ هزار دانش آموز در مسابقات درون مدرسه‌ای شرکت کرده‌اند و تیم های منتخب به مرحله کشوری اعزام می‌شوند و حدود ۱۲ هزار نفر از همکاران ما در مسابقات ورزشی شرکت کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۴۰ درصد به فضاهای ورزشی استان اضافه شده است.

انتهای پیام




در دولت سیزدهم ۴۰ درصد به فضای ورزشی استان کرمان اضافه شده است

منبع: ایـسنا
? در دولت سیزدهم ۴۰ درصد به فضای ورزشی استان کرمان اضافه شده است